صباح الخير عليكم جميعا ، فرصة المجنون كده اوت لان الشمعه طولى تخطى الستين نقطه
Printable View
صباح الخير عليكم جميعا ، فرصة المجنون كده اوت لان الشمعه طولى تخطى الستين نقطه
طيب شمعة 11 بتوقيت المنصة فى الاسترلينى ين لو قفلت على كده هتبقى ابتلاع بيعى و قاطعه تلات موفنجات ولا هتبقى طويلة أوى نستنى ارتداد؟ صباح الخير صباح الفل يسعد مساكوا العوف عليكوا اتمسوا بالخير ...... اهو يلا بقى
اليوزي حقق الهدف الاول
ننقل الستوب لنقطة الدخول
من وجهه نظرى ان الفرصه الوحيده كانت الساعه 9 على النيوزلاندى والنيوزلاندى ين وبس
الملف المرفق 438840
صباح الهنا
احتمال المجنون يدخل فى تصحيح والله اعلم
اشكرك يا اخت ايمان بس هو فعلا المشاركات الجانبية بتزحم الصفحات و بتخلى المشاركات المهمة تضيع فى الوسطاقتباس:
صباح الخير يا محمد
بالراحه علينا احنا مش ادك ولو حضرتك شفت التعليقات من بدرى غير الصباح والعواف هتلاقى ناس دخلت صفقة القطر من شمعة 9