سمييييييييييييييير غمض عنيك شوي نشوفو هههه هل السوق ستحرك :0016:
Printable View
يا ريت نتابع المجنون يا رجالة
يعجز اللسان عن الرد .. ميرسي ميرسي :icon26::icon26::icon26::icon26:
اما بقه marou49 و jbryns .. فمن هنا و رايح و جاى و قاعد و طالع مافيش ليكم متابعات عملات ولا هقولكم على اى فرصه قدامى بس أهه :mad_argue::013::013:
هوا الأستوب فى أدارة رأس المال بعد كام نقطه ؟