على راسي اخي رااااشد :eh_s(7):
كنت لسة حسألك اسمك ايضا بس انت لحقتنا :eh_s(7):
ايوة كدة افضل لاننا اسرة كلنا واحدة الموضوع مختلف تماما بهذه الورشة والله
مشقصة استراتيجية وفرص.. قد ماهو فكرة روح طيبة ..
احنا بقالنا كدة اكتر من شهر يوميا مع بعض واخوة جديدة تنضم لنا يوميا
فخلاص بقينا اسرة واحدة ونسأل على بعض يوميا
وهدف الموضوع الاساسي واول خطوة انا كتبتها تتحقق وهى
(( النفسية ))

