المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mo3Ty
انت لسة صاحي ولا ايه ههههههههههههههه
انا بقول تروح تنام تاني وحنصحيك على الفطار هههههههههه
على فكرة اصلا اصلا مفيش خطوة اخيرة لاننا طول ما احنا مع بعض حتلاقوا فى حاجات حتتشرح باذن الله جديدة .. انا مقدرش بس اديكم كل حاجة مرة واحدة حتشتتوا مني
بس هى عامة مشحتبقا اضافات جذرية فى الطريقة عن الخطوة الخامسة الى شغالين بيها
بل بيكون جيمز مع السوق ازاى ندخل كمان عكس الاتجاه.. مشفقط ندخل مع الترند+ فلترة لدخلونا اكتر+ نماذج برايس اكشن بشارت فاضي + ملاحظات جديدة ظهرت قدامي زى ما طلعت معاكم ملاحظة الشمعة المتشبعة.
والحاجات ده اغلبها حتبقا بالويبنارات الى حنعملها بعد العيد باذن الله .. زى ما شرحت الويبنار الى فات نموذج الفراشة
.................................................. ..............
بالنسبة بقا للخطوة السادسة باذن الله تعالى حتبقا بعد العيد عشان وقتي ضيق جدا زى الجميع برمضان والله