الحمد لله خرجت على 0 من الكيبل
Printable View
الحمد لله خرجت على 0 من الكيبل
محمد وايمان ومحمد الشيخ مشباينين النهاردة يارب يكونو بخير:eh_s(7):
وطبعا سمير قصة تانية بيدخل يسلم علينا بس دلوقتي :18:
استاذ معطي انا اقول لو نسمي gbpnzd كريندايزر ههههههههههة شو رايك
معطى الكينج اسأل عليا مره و قوللى قساوتك ليه ،،،، وحشتنى والله و على فكره الصبح صبحت عليك بس انت مخدتش بالك ، اعتذر على غيابى عن الورشه الكام يوم اللى فاتو لظروف شغلى لكن كنت بحاول اخطف دقايق كل يوم ابص على مشاركاتك و اخرج تانى ، النهارده الحمد لله الجو اهدا و متابع معاكم من الصبح
استاذ و الله طريقتك مع الذهب 100% بس انت خوفتني قلت بيها شبه حرمانية
استاذ نراقب المجنون طيب وين راحو كلهم نامو انا بدي عبي المحفظة :AA: مش طماع بس الفرص تجيكم بايدها و انتو نايمين
القطر ضرب هدف اول
فرصة على المجنون
دخول بيع على المجنون الان
السلام عليكم
هدف اول في القطر 30+
لازل معي الكيبل
هدف ثاني للقطر +100
اسعد الله يومكم