لا ياغريب كنا قولنا حنخليه بوزي بس طلع اسمه مشاغب بالمغرب او حاجة
فانا شايف اسم براهيم افضل وهو وينزي
Printable View
شكرا يا احمد انا كنت فاهم ان الاستراتيجية تمشى مع الفريمات من الساعة و ما فوقها
الزوج الوحيد اللي ماشي زي ما بيقول الكتاب ... #دولاركندي
يس انا اسمى:015:سامر
الله اكبر ... الله اكبر
صلاة العصر ياشباب
الاسترالي دولار شراء ام بيع
القطر و مجنون ضرب الاهداف منتظرين اهداف الثانية