على اساس شمعة ايه ممكن يكونها تكون مرتده من الموفينج الازرق ؟؟؟؟؟؟
Printable View
ممكن تكون بن بار..
شكله هياجل الدخول للشمعة الجاية :D
بصو معايا على الاسترالى استرلينى
الشمعة السابقة نقول عليها بين بار صاعدة مرتدة من موفينج ازرق
ولا نقول عليها شيطانية
كل سنة وحضراتكوا طيبين
اعتقد فيه فرصة على الباوند ين للشمعة الحالية
شمعة بين بار وارتداد من الموفينج
ارجو التصحيح لو كنت غلطان
فيه فرصه على الكيبل و المجنون ولا انا غلطان ، حد يخبطني معلومه عايز اكسب دنا كنت نايم وقت المكاسب