المجنون لا دخول عليه اليوم مرة تانية اخي محمد لان دخلنا عليه اليوم وجاب الهدف الحمد لله
فلا دخول مرتين على العملة في اليوم الواحد اذا جابت الهدف
Printable View
السلاااااااااااااام عليكم
إزيكم يا شباب ... ألف مبرووووووووووووووووك على مكسب النهرده و إن شاء الله تبقى عادة
شكر خاص لمعطى و دودو و الإبراهيمى و محمد على سؤالهم عليا .. أنا الحمد لله بخير بس أول امبارح و امبارح كان عندى ظروف وكمان التعب بتاع الأيام اللى قبل كده بسبب الصيام و الصحيان بدرى فكله جه مع بعضه فكنت مرهق جدااااااااااااااااااااااا فنمت كتير بصراحه و قومت متأخر
مبروووك تانى ع المكسب و يارب تفضل الروح دى بينا فى الورشه على طول و الورشه ديه تفضل شغاله و نفضل اخوات فيها مع بعض أبد الدهر " شوفتو أبد الدهر ديه " :) :)
و الأن مع صرخة الفرص الضائعه عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااا
الوقت مو وقت دخول خلاص على قول أستاذنا
وبعدين أي زوج دخلناه وحقق هدف ما ندخله ثاني في نفس اليوم
اخى محمد او اى حد يأكد لى فيه فرصة شراء صحيحة على الكيبل صح ولا غلط ؟
دخول بيع على الكيبل والمجنون وشراء على usd/cad الله المستعان
يااااااااااااااااااااااااااااااااااااااه اخونا سمير وصل
ليك طلة والله يا ولدى
حلوة منك ابد الدهر دى
مرعبة عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
بتاعة العسكرى بتاع زماااااااااااااااااااااااااااااااااااان لما كان يقول عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا ا مين هناك
انا هستاذن يا شباب
الكنافة بتصرخ علشان اعملها
جود باى نتقابل بعد الفطار ومعايا طبق الكنافة
اتمنى لكم وقت لطيف خفيف ظريف