الله يسلمك jbryns
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):
Printable View
انا دخلت بيع كيبل وشراء usd/cad بس شايف كل واحد رايح عكس التاني وشكلها الموفنقات رح تداخل شو رايكم شباب استنا ولا الموضع مش تمام مع العلم مش عالديمو (لايف)
نابولى ادخل سجل عادى جدا وخلى التسجيل بواسطة الفيزا او حسابك البنكى واختار حساب افراد
وحاول تخليه متعدد العملات لو معرفتش مش مشكلة خليه بالدولار
بس لازم تكون واخد بالك انك تاكتف الحساب بحسابك البنكى او الفيزا لانك لو اكتفته على عنوان منزلك لازم الاول يبعتولك كود على المنزل
بالنسبة ليا انا بعتولى الكود بعد اكتر من ستة اشهر وفى الاخر الكود طلع غلط
ادطريت انشطه بالفيزا بردو
وبعدين بقى موضوع الماستر كارد ده
لما تبقى تحس انك بتستخدم نيتلير كتير هايبقى افضلك انك تستخدم الفيزا
اما اذا مكنتش هتعمل فيزا ابقى قولى هقولك وقتها على وسيط محترم جدا بحول عن طريقه
بالتوفيق ان شاء الله