اممممممم طيب انا بدات كدة اعرف نقط ضعفك واحدة واحدة .. اوكى برجاء تكمل استفسارات عشان اعرف بقية المشاكل يا احمد واحلهالك باذن الله
بص يا احمد هى بين بار فعلا بس بين بار صاعدة
طيب الترند ايه الترند هابط لان الازرق هو الى فوق الاحمر يبقا احنا محتاجين بين بار هابطة وليست صاعدة
ايه بقا البين الهابطة والصاعدة تفرق بينهم ازاى
ببساطة لو الظل الطويل من فوق والجسم هو الى تحت يبقا هابطة
لو العكس صاعدة
ومشمهم لون الجسم
:eh_s(7)::eh_s(7)::eh_s(7):

