مبروك حمدلله
Printable View
usdjpy مراقبه
chfjpy راحت علينا انسايد بار مخترق الموفنج ازرق
الف مبرووووووووووووووووووووووك على الجميع:18:
شئ يفرح والله بسم الله ما شاء الله
مفتحتش الا الكيبل بيع يا احمد
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2957320
يا جمااااااااااااااعه ..
انا عامل الموفينج الازرق 100 هاى ولو
لكن صفقه الكيبل مدخلتهاش لان الموفينج بعيد اعمل اااااااااايه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ؟؟؟؟؟؟؟الملف المرفق 438116
10000000000 مبروك كيبل
انهارده يوم كويس باين فيه انه الشارتات كلها نازلة الحمد لله تم تحقيق الهدف الاول على اليورو والكيبل واليوزى واليورو كندى