قى النهاردة حركة على الاسترلينى عامة
لان كل ازواجه بتتحرك بقوة
Printable View
قى النهاردة حركة على الاسترلينى عامة
لان كل ازواجه بتتحرك بقوة
[QUOTE=Eman Kassem;2957128]صباح الورد يا دودو , ايوه كده حلو النشاط ده
خلينا نستنى الاغلاق بس هى ممكن تكون شمعه ابتل
اى خدمة يا ست الكل
متابعة وانتظار
حد شايف حاجه على زوج اليورو دولار
بصى معايا EURGBP (الملكي)
تكون شمعة ابتلاعية نخش بيع بعد الاغلاق
صباح الخير يا جماعة الخير كيفكم نراقب اليوزي و eurgbp و gbpchf
خلي بالكم في خبر قوي علي اليورو الساعه 10 بتوقيت مصر والمتوقع سلبي
مراقبة للنيوزلاندي
مراقبة استرالي ين
نهاركم سغيد و أخضر و قشطة إن شاء الله....
تسجيل متابعة علي بركة الله...
نظرة على الازواج اظن في فرص
USD JPY
USD CAD
GBBPUSD
EUR GBP