انا حكمل معاه اخي عبد الله.. ارى انه اقرب لاستمرار الهبوط
باذن الله ياهدف تاني للكيبل ياستوب والله المستعان
Printable View
هل ينفع ندخل علي النيوز لندي ين الان
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
وحشتوني والله
صوما مقبولا وافطارا شهيا
من بكرة انتظم معاكم ان شاء الله
اليومين اللي فاتو دول كان ضغط شغل جامد والله معلش
طريقة الفراشة تنطبق علي اليورو الان
هل سنحظى بفرصة تنظيم حصة الويبنار اخر الاسبوع مع الاستاذ احمد
:016:
ضغط شغل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبعدين بقى فى الحجج دى
محمد ضغط شغل
زهير مكنش فاضلنا
دودو بتنام طول اليوم
معطى بيسهر للفجر على الفيس
وسمير ما بقاش يدخل
مفيش حد منتظم حاليا غير بارى
وايمان
ولولى
ونابولى
وعم الجح براهيم هو كمان مش عارفة فين
طيب وبعدين
احنا دايما بنقول رمضان يقربنا
الورشة كده اتظلمت معانا
لازم كلنا نديها اعتمام اكتر من كده
والمرة دى انا بتكلم
المرة الجاية عقااااااااااااااااب
الساحر و الملكي الله يرضى عليكم استمرار حتى نبلغ الهدف الاول و الثاني
و الله المستعان
:hands:
ينصر دينك يا استاذ نفيييييسه :015:
ههههههههههههه
هو ذا الكلام يادووودو
الورشة في رمضان نبغاها تكون اقوى
انا صرت ما انام الا بعد الساعة 10 الصباح وبعد الظهر عندي عمل
يعني في اليوم كله النوم عندي 5 ساعات متفرقه بين الصباح والليل
المهم الكل لازم يتعاقب يادوودي
وخصم كم مفتاح حلووين واللي يغيب زيادة
خصم عليه حلاوة العيد من عندك يا حاجة دوودو
يسعدكم الرحمن جميعاً يارب
وعلى فكرة في الصفحة 533 حطيت مقترح للاستاذ احمد وننتظر رده