لا ما انا لازم بعمل فاصل وبدخل انام ساعتين فى النص عشان اقدر اكمل اليوم هههههههههه
Printable View
الطريقة ممتازة لككن انا فى حاجة مش فاهمها فى موضوع ادارة الصفقة دا
انا شايف ان الطريقة اللى حضرتكم ماشيين بيها بستنتنفز قيمة الاستراتيجية لان دخول الصفقة بهدف اول 30 وتانى 150 باستوب 60 للصفقتين معناه ان فى حالة الربح 80% من الصفقات هتكون 30 نقطة يعنى لو داخل بنص دولار لكل صفقة هيكون ربحى 15 دولار اما فى حالة ضرب الاستوب هيضرب الاستوب للصفقتين يعنى خسارة 60 دولار اى 4 اضعاف الصفقة الرابحة يعنى بضرب استوب لصفقة واحدة ضيعنا 4 صفقات رابحة ودا معدل مش مربح خالص 0اتمنى حد يوضحلى ا>ا كنت فاهم صح او خطا
فعلا فرصه الساحر حلوه
مين قال اننا بندخل صفقتين على كل زوج يا ترو مان ؟
كدة الكيبل فعل عند بيندج البيع.. والله المستعان
ستوب الباوند 5850؟
انا قرات فى مشاركات قبل كدة اننا بنقسم اللوت على صفقتين واحدة بهدف 30 نقطة والتانية بهدف 150 نقطة وبننقل الاستوب للدخول فى حالة تحقق هدف الصفقة الاولى 30 نقطة اما الاستوب فهو 60 نقطة للصفقتين مش كدة صح ؟
اوردر الكيبل اتفعل
للهدف ان شاء الله
معطى باشا نظره سريعه على اليورو باوند الله يخليك بيعمل شمعه ابتلاعيه هابطه والترند هابط وعايز ادخل بيع بس عايز اتأكد ايه رايك؟
الملف المرفق 437884
يامحمد مفيش اى دخول عليه
الموفنجات متداخلة
والشموع لم تلمس او تخترق موفنج
بيع الكيبل اتفعل عندى انا كمان استرها يارب من الكيبل لاحسن عنده اتفصام فى الشخصيه الزوج ده
شكرا يا معطى ريحتنى