شكرا محمد
هنفذ دلوقتى واى ملاحظة هقولك
الف شكر ليك
Printable View
القطر
هي عملة اليورو ين
واليوزي
اليورو نيوزلندي
هذه مسميات خاصة بالورشة هنا
يعني انت عرفت اليوزي يا قمرايه
ههههههههههههههههه
جات على القطر يعني
طيب القطر هو اليورو ين وده اسمه في الورشه هنا علشان لما بيتحرك مفيش حاجة بتقف امامه
وعلشان ياسيدي احنا في رمضان خد المفاجأة بقة علشان متتعبش نفسك وتسأل في بوست تاني اليوزي هو اليورو نيوزلاندي
وده اسمه في الورشة برده اطلقناه عليه بعد تصويت على عدة اسماء
تحت امرك في اي اسئلة تانية اامر بس
ما في حاجه لاي برنامج مجرد كلك يمين على الشارت و بعدين save picture
الملف المرفق 438037
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته ،
هل تعتبر هذه فرصة شراء على الباوند فرنك حسب ما هو موضح في الشارت ؟
الملف المرفق 438043
المجنون في تذبذب
اذا خرج من حالته هذه وانطبقت الشروط ستكون حركته مجنونة رسمي:asvc:
صباح الخير
المجنون الان يوجد تداخل الموفنجات
ننتظر افتراقهم وبعدها انتظار مفتاح دخول وان شاء الله يكون هبوط قوي
صباح الخير لكم جميعاً
للان لا اجد فرص حقيقية على جميع العملات
اتمنى من الاخوة والاخوات من يجد فرصة ان ينبه عليها لمتابعتها
صباحكم اجمل