المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ghriep
السلام عليكم
هي الورشة نامت ليه كده بس احنا مش عاوزينها زي باقي الورشات تبدئ بقوة ومع الوقت مش هقول تختفي لا بس بتبقي غير نشيطة خالص
بعد اذن الاستاذ احمد
احنا ممكن نعمل حاجة كل واحد يمسك زوج ويتخصص فية ويحلله هو بس كده هيتمكن فيه جدا لو احنا بقينا من 10 الي 15 شخص كده معانا من 10 الي 15 زوج واللي يشوف فرصة قوية او شاكك فيها ينزلها في الصفحة والاستاذ احمد يأكد عليها والباقي يستفيد من التحليل وبكده يبقي معانا اكبر كمية فرص في اليوم بدل ما نقول كانت في فرصه علي زوج كذا كده ان شاء الله مش هتروح علينا اي فرصة علي اي زوج
وبكده يبقي ان شاء الله اقل حاجة ممكن تحقق 4 او 5 فرص يوميا اقل حاجة بطريقة الاستاذ احمد اللي هما هدفهم 30 نقطة
ايه رايكم وياريت اللي موافق يقول هو هياخد زوج ايه