كلكم حتنامو والله حرام
Printable View
اليوزلاندي مزال مفتوح لا هو صاعد و لا هو نازل
اعصابببببببب
الاسترالى بالرغم من انه زوج رخم اساسا بس هدفه المقاومه الشهريه وهى عند 0.7942 بس مين يستحمل انا عن نفسى مش بصبر0.7942
يامسهل
طيب يلا نصلى بقا احسن وربنا يسهل
فرصة قيد التكوين على الباوند كندي بشرط الاغلاق فوق الموفنج
لا للدخول على اليورو
لا يوجد كفتاح دخول
مكمل مع الاسترالي لمانشوف اخرتها معاه ايه قفل فوق الازرق التاني
متهيألي مفيش مرة دخلنا عليه الا وقرفنا
وسبحان الله بندخل عليه تاني.. واضح انها حتبقا اخر مرة متابعة ليه فى الورشة :mad_argue:
يلا نتوكل على الله ونصلي الجمعة
وجمعة مباركة على الجميع