صباح الخير يا إيمان .. كان عندى مشوار ظهرلى فجأه فخلصته و أنا أهه معاكم
Printable View
السوق بايخ اوى و فاضى
استاذ معطي اتوقع الخروج الان من المجنون
نراقب الدولار ين كده و نشوف
https://charts.mql5.com/8/146/audusd...rities-llc.png
هى الشمعة دية كدة تعتبر أيه
:: تقرير 11::::
خرجت من المجنون حالا على خسارة لظهور مفتاح خروج بيعي ابتلاعي
قلبي كان حاسس النهاردة كلهم هبوط زى ما قولتلكم هههههههه
اشتريت استرالي برغم انه عملة زبالة
بس النموذج حلو عليه صراحة
والله المستعان