السلام عليكم ورحمه الله .. ايه رايكم فى المجنون انا منتظر اغلاق الشمعة اللى موجودة حاليا ممكن تكون بين بار او ابتلاعية ولا ايه رايكوا؟
Printable View
السلام عليكم ورحمه الله .. ايه رايكم فى المجنون انا منتظر اغلاق الشمعة اللى موجودة حاليا ممكن تكون بين بار او ابتلاعية ولا ايه رايكوا؟
انشاء الله في صعود للازواج دي اليورو القطر الملكي تابعوهم لو قفلو بالمنظر دا هنولعها انهارده
صباح الخير اخواني الكرام استدنا العزيز اتمنى التوفيق للجميع
عادة تكون يوم الجمعة اغلاق البنوك اخر يوم تكون الحركة عكسية الله اعلم
متابعه AUDJPY احتمال أغلاق بن بار رايكم ؟
ادا ما انطبقه شروط الورشه ميه ميه نصيحتي لا احد يدخل شراء خصوصا على اليورو لاني شايف باقي عنده هبوووووط والله اعلم
اليورو نيوزيلاندي لو الشمعة ابتلاعية كانت قفلت فوق الموفينج كانت اشاره اقوي بس هي لمست وقفلت تحت الموفينج اشاره ضعيفة ممكن تشوف استاذي انا فهمتها صح ولا غلطان