أ/أحمد هو الويبينار الى عملتو متسجلش ؟ انا سجلت بس معرفتش احضر الويبينار بسبب الشغل
Printable View
أ/أحمد هو الويبينار الى عملتو متسجلش ؟ انا سجلت بس معرفتش احضر الويبينار بسبب الشغل
تفضل اخي بدر
ستجده هنا : http://goo.gl/bVYKu8
طبعا انا عندي استفسار صغير عاوز امثلة اوضح علي الانسيد بار
استاذ معطي في حاجة صغيرة عاوز اعرفها لو افترضنا ان الترند هابط شكل شمعة البين بار بتبقي شمعة هبوط يعني بتبقي شمعة بيعية بين بار
الملف المرفق 437491
الانسايد بار هى شمعة داخلية للى قبلها
ببساطة كما بالشارت ضع على هاى ولو الشمعة خطين افقيين
ستجد ان الشمعة التالية لم تستطيع ان تجتاز احد الخطين الهاى واللو
الملف المرفق 437492
هل هكذا احدد شمعه الساعه 8 صباحا ولماذا شمعه الساعه الثامنه وع اي زوج يمكن الدخول فيه؟
دائما معطى يا معطى
معلش استاذم معطي ممكن امثلة للبين بار في الترند الهابط وامثلة للبين بار للترند الصاعد لان انا بتلغبط كتير فيهم
السلام عليكم
كيف حالكم
نهاية اسبوع طويل جدا -- فينك ا يا نهر الاثنين ههه
:CEDP_Stealer_Animat
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
مساء الخير
اجازة ممتعة لكم
اخي معطي طال علينا انتظار الخطوة السادسة بارك الله فيك
لاني اشتغل من حوالي سنه والان عرفت معنى الفوركس
كثر الله من امثالك