إجابة السؤال أستاذ معطي :
شارت الساعة
آخذ أكشن بيع
الهدف جسم الشمعة يعني تقريباً 20-25 نقطة سريعة
الاستوب فوق الهاي ب10 نقاط تقريباً
السبب :
دبل توب بالملي تقريبا
وشمعة تبادلية بيعية مطابقة بالملي تقريبا للشمعة الشرائية
Printable View
صباح الخير استاذ معطى ، بالنسبه لتدريب اليورو نيوزلندى بدون مؤشرات اعتقد ممكن ناخد بيع لسببين الاول ان بعد الشمع الصاعده الكبيره بظل كبير جات شموع كتير جسمها صغير و ده دليل على ضعف عزم الشرا ، السبب التانى مفتاح دخول انسايد بار
تقصد الرابط ده : https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2944943
ا/ معطى
اتفضل ده لينك الملاحظات
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2944943
بن بار و بتلاعية مرتده عللى EUR/GBP
سباقين للخير ان شاءالله اخواني
الجميع هنا نفسهم يخدموا بعض كلاً حسب استطاعته
وهذا سر العطاء من الاستاذ معطي
يورو كندي هدف اول 30 نقطة
ده كانت حالة خاصة زي بتاعة امس ممكن تدخل عكس الترند اخي ميدوكس
الله اكبررررررررررررررررر.. ومبرووووووووووووووك للجميع 3 اهدافنا تم ضربهم وبنجاح
ولله الحمد تم ضرب الهدف الاول للقطر واليورو كندى
تم الدخول على الملكي!