ممكن ترفع شارت بلفرص الي انت شايفها دخول
Printable View
السلام عليكم
انا اظن واللي قرأته حتى الان في الطريقة ان في حالة وجود فرصة باضع صفقتين بنفس الاتجاه الاولى بهدف 30 نقطة واستوب 60 نقطة والتانية بهدف 150 نقطة وتحريك الاستوب عند الدخول في حالة ضرب الهدف الاول ده اللي قاله ا معطي حتى الان واظن ان الفيديو الجاي ان شاء الله يعطينا ازاي نضع الهدف والاستوب المظبوط لكل صفقة لانه قال مش بيحب الهدف والاستوب الثابت للصفقات وممكن ا معطي يصححلي فهمي ياريت لو انا مسقط حاجة او فاهم غلط والاخوة هنا اعلم مني برده والله اعلم
الملف المرفق 436066
وحدة high و وحدة low و ال 100 كمان نفس الشي
السلام عليكم
هل معرفه هذي الشموع تفيدينا
ارجو الافاده
وشكرا
الملف المرفق 436067
أستاذ معطي
ممكن خدمة لوجه الله؟
انا مش حكون معاكم بالورشة بكرا
حكون في العمل
إذا طلع معاك توصيات وكنت فاضي إبعتها برودكاست
جزاك الله خيرا
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته
مبروك معطي باشا الموضوع انا اراقب من بعد ولاحظت النجاح الباهر ما شا ءالله تبارك الله سوف اراقبها تم تجهيز تمبلت وشكرا لك لما تقدمه لنا ولاخوتك لا اثقل عليك
تقبل خالص تحياتي وتقديري
السلام عليكم ورحمة الله تعالئ وبركاته :)
اتمنى ان تكونوا في احسن الاحوال
بورصة طوكيو تفتتح ابوابها على الساعة 23س00 بتوقية غرينش
سنبدا التدريب لتثبيت معلومتنا :AA:
ربنا يحميك . ويبعد عنك شر نفسك أولاُ . وشر كل ذى شر .
مش عارف يا سيدى . أبدأ معاك الحديث من أى نقطة . لكم بإختصار سيدى . أنا عاوز اتعلم الفوركس . وتهت . وما عاد فى العمر ما يكفى لضياعة . كل يوم أقرأ أسماء إستراتيحيات ومؤشرات . ومصطلحات . وأشكال توضيحية بالمئات .
هو انا لازم أتعلم كل الحاجات دى .
شاكر فضلك
وكن واثق ان الله أكرم .وأنة هو من يسر لك هذا الطريق وكلما ساعدت عباد الله . أعلم يا سيدى أن الله إصطفاك من بين الناس . لتتحمل مسئولية هذة الامانة . أعانك الله عليها وجزاك الله عنا الخيركلة
استاذ هل يمكن ان ندخل هنا في صفقة بيع
الترند عمل حائط صد للشمع شراء
الملف المرفق 436075
الاسترليني / الفرنك فرصة دخول بيع
1 شمعة انسايد بار في اتجاه الترند
ما رايكم
الملف المرفق 436076