انا خرجت من القطر ب20 نقطة
بارك الله فيما رزق..
Printable View
انا خرجت من القطر ب20 نقطة
بارك الله فيما رزق..
مبارك عليكم الربح
أنا كتبت شمعة تأكيدية لان حصل مثلها في السابق و تناقشنا فيها مع الاستاذ سالم و قال يجب شمعة تأكيدية
:015:
صباح الخير ايه رايكم فى اليوذى شمعتين مرتدين من الموفنج التانى
هل الصفقة صحيحة ؟؟
الملف المرفق 444667
محاولة أخرى للفهم فقط ..
أعلم ايضاً أن زوج اليورو استرالي ليس ضمن الأزواج المعتمدة ..
دخلت عليه صفقة شراء وخرجت ب25 نقطة ..
هل الفرصة صحيحة ..؟؟؟
اخي هناك فقط شمعة واحدة مرتدة وننتظر اغلاق الشمعة الحالية
النيوذلاندى لو اغلق كدة يبقى شراء صح ولا
سؤال كدة هو شمعة النيوذلندى الى بتتكون حاليا كام نقطة لحد الان عشان انا بحس ان الشمعة صغيرة ونقطها كثيرة والموضوع دة مش فهمة
اليوزي يواجه مقاومة احذرو
طيب رايكو فى شمعة المجنون