ربنا يكرمك يا ناجى وشكرا والله على الجايزة .... ناجى انا عايزة الجايزة حساب حقيقة فيه 10000دولار لنل مش طماعة
معطى انا ساكته عليه بس وماجلة موضوع النداء لحد ما يطلع بل soooooooooooooooon
وبعدها بقى هايكون عودته مطلب شعبى لانه اكيد مشغول شويتين
معقول الفاصل النهاردة هيكون بعد غروب الشمس
الحمد لله انك مش هاتطلع الساعة 3 :0016:

