تمام يا استاد احمد
لي رجاء عندك يا يريس
يا يا ريس خلي مشاركتك اكبر و خليك في الورشة على اقدر وقت في استطاعتك
و الله الععظيم بيفرق في نفسيتنا و ربنا اعلم
الله ينور عليك و يسر امورك :icon26:
Printable View
تمام يا استاد احمد
لي رجاء عندك يا يريس
يا يا ريس خلي مشاركتك اكبر و خليك في الورشة على اقدر وقت في استطاعتك
و الله الععظيم بيفرق في نفسيتنا و ربنا اعلم
الله ينور عليك و يسر امورك :icon26:
ياجماعة بالنسبة لصفقة المجنون هي كانت صحيحة ولاكن نسيت انو في خبر مهم على الباوند وهو الي عكس اتجاهها والمفروض الي كان داخل وساف الخبر ايجابي على الباوند يخرج من البيع ويدخل شراء او على الاقل يخرج من البيع على اقل خسائر
وبعتذر للي دخلو بناء على تحليلي
السلام عليكم عاملين ايه واخباركم ايه وحشتوني كلكم كدا علي بعضكم
لو سمحتو ممكن حدا يفسرلي عدم الدخول في اول يوم بعد افتراق الموفينغات؟؟ لان الصراحة انا دخلت الكيبل وعكس مع العلم ان اليورو اليوم كان اول يوم افتراق ولكن فيه ارتداد من الخط الازرق
صباح الفل عليكوا يا شباب ايه اخبار السوق معاكو النهارده وحشتوني اوي والله