وكمــان بتمرجني حســـاب واحد فى الشــهر يا قادرة يا جامدة... مش زينا بنمرجن حســاب كل تلات أيام.... جتنا نيلة فى حظنا الهباب.
هههههههههههههههههههه
Printable View
محدش ملاحظ حاجه الي هيلاحظها ليه عندي هديه حساب حقيقي
اقصد eurusd ,. انا احاول التأكد فقط , اشكرك