اتمنى ده
جبور من الشخصيات المحترمة والجميلة فى الورشة
Printable View
أستأذنكم هطلع فاصل
السلام عليكم
بسم الله ماشاءالله ياباشا
تستاهل كل خير يالغالي وفعلا كلامك سليم موفنج 205 اذا ارتد منه السعر يصبح حائط صد للسعر ويعكس الاتجاه
وصفقة الكيبل اجتمع موفنج 100 و150 وتزحلق السعر بعدها للاسفل
فعلا الشباب هنا قل تواجدهم يمكن بسبب عدم تواجد الاستاذ احمد
بس ثقوا انه يبذل جهد لاجل انجاز الفيديو الجديد كنت متواصل معاه واكد لي ان نفسه يرجع الورشة بس انشغاله وتركيزة على اخراج الفيديو في افضل ما يكون هو سبب عدم تواجدة
دعواتكم له بالتوفيق في حياته عامة وخاصة
ومبرووك ياصديقي واحب الغالي الارباح
السلام عليكم ازيكم يا شباب واحشنى والله
مساء الخير يافادي
يسعد مسائك يارب طمني عليك
والاخ جبوور ان شاءالله يكون في افضل حال ويرجع لنا بنفسية حلوة مثل ماتعودنا منه ربنا يفرحه دنيا وآخرة وجميع الاخوة هنا والاخوات
وعلى فكرة دوودو طول غيابها يارب تكون بخير وكمان ايمان ومحمد وايهاب وعبدالعزيز امس كان متواجد
واخونا التاجر المبتدئ كمان متواجد يارب البقية اللي ما ذكرت اسمائهم يعذروني
احاول قدر المستطاع اخذ من وقتي في العمل وادخل هنا لان الورشة هذه جميع اللي فيها اعتز بمعرفتهم وصداقتهم
بدري ياباشا على الفاصل
انت من شويتين قلت صباح الخير
مساء الخير على احسن ورشة
اخباركم ايه اسفه مش متابعة بسبب المدارس
ناجي يا عم ناجي شكر ا كتير اسيدي الحمد الله نفسيتي صارت افضل من مبارح
فادي منور و مشكور على كلامك الجميل
باري منور و الله الورشة من غيركم بتحتاج نفسية فلادية بس امبارح مستحملتش
ان شاء الله انا معاكم من الاسبوع جاي
مستمرين معاكم ان شاء الله
السلام عليكم ومسا الخيرات للجميع
نتابع مع بعض اليورو اخترق الموفنج الأزرق اللو واغلق على موفنج 205 ننتظر شمعة تأكيدية للهبوط مع ان خبر التوظيف الزراعي اجا لصالح اليورو وسيء للدولار ..اربطو الاحزمة للانطلاق
مش حينفع كدة ياباشا
صحيح ان الموفنجات والبرايس اكشن بتقول بيع
لكن السعر كسر مقاومة قوية عند 1155 وانا دخلت شراء وهدفي المقاومة اللي بعديها 1210
يعني الهدف الاول احتمال تحققه كبير جدا
والصفقة الان محققة 50 نقطة
ياجماعة نصيحة لوجه الله ركبوا مؤشر الدعم والمقاومة اللي ارفقته
انا مش عارف الناس ليه مبتخدش بالنصيحة
الملف المرفق 444324
ودي كمان الاسترالي ين
الموفنجات والبرايس اكشن بيقول شراء
لكن مؤشر الدعو والمقاومة كفلتر اخير بيقول
السعر مرتد من مقاومة شديدة ومقدرش يكسرها او يغلق فوقيها
يعني اما تبيع او بلاش تشتري
لان مقاومة 85 واقفة بالمرصاد لصفقة الشراء
انا بعت الحمد لله وكانت الدعم التالي على بعد 70 نقطة عند 84.30
يبقى احتمالية ضرب الهدف الاول عالية جدا
واهو حصل الحمد لله
الملف المرفق 444325