أحمد إزيك ... أنا الحمد لله تمام و النفسيه زى الفل الحمد لله ..
Printable View
مساء الخيرات يا عم عبدالعزيز
انت ما شاء الله تبارك الله بتجيب حاجات حلوة دائما
يااااه .... زمان عن ( زر غباً تزدد حباً )
الظاهر انت ليك في اللغة العربية وفروعها :) :)
المهم بعد ما نعرف ونتعلم نشتغل ...
صح يا عم شريف :) :)
اي فايدة العلم من دون عمل ؟
بالتوفيق يا غالي في كل أيامك :) :)
حياك الله دودو هانم
ان شاء الله الكل يستفيد من هذه الشروح :)
يالا قولوللى إيه الجديد و فاتنى إيه
احمد باشا معطى
صباح الفل يا ريس
اسعد الله يومك بكل خير
يبقى ارباح اليوم طبيعى
حينما يتواجد الريس معطى الرئيس التنفيذى
واللورد سالم لازم يكون يوم جميل
صباحك فل يا ريس
انا صبحت على كل الورشه فى فترة الصمت الشارتى على غرار الصمت الانتخابى
وعملوا مش واخدين بالهم
مساء الخير عليكم
معاك ياسلام رغم اني لم الحق الدخول من ارتداد 205
الان السعر محصور بين الموفنجات الزرقاء
اذا كسر الموفنج اللو اتوقع انفجار سعري يهبط فيه الى 1.1120
ومن هناك نشوف اذا يكسر هذا المستوى بسهوله ام يعمل تذبذب حوله ويكمل انعكاس الموفنجات
واللي مالحق الدخول ممكن يعطينا برايس اكشن بكرة بعد افتراق الموفنجات للاسفل ويكمل الهبوط
حسب ما اتذكر منزلتش جديد من اول غيابك
بس ده مشاركة مهمة لسالم حبيبنا
مجمعة فيها كام مشاركة هو شارحها
انا حاطتها حتى عندي فى الفيفورت ومستني وقتي افضي فيه عشان اقراه وامخمخ فيها واديلكم ملاحظاتي
ياريت تقراه مدام من حبيبي سالم حتبقا قوية
https://forum.arabictrader.com/t2213...ml#post2993624
با جماعة ايه رأيك في الفرصة ديه بن بار مرتدة من الموفتج 150
Aud/Usd
شراء
انتظر ردكم
الملف المرفق 443065
على راااسي والله ياشيف :0016:
صراحة سالم من الشخصيات التي لها معزة عندي خاصة... لاننا من سنوات واحنا عارفين بعض+ ان هو بجد من الشخصيات المحترمة والمجتهدة واصبح لديه علم قوى ومحترم
فلازم نديله استثناء بالعكس نطلب منه دائما يتفضل بما لديه باى وقت .. على راسي ياسالم والله وربنا يديم المعرفة الطيبة
انا عارف فى ناس حتقول اشمعنة بقا زى ما اتقالي قبل كدة .. بس عشان شخص مثل سالم من مصلحتكم انتم انه يبقا ليه استثناء لخبرته وفكره.. :eh_s(7):