1 مرفق
رد:@@ مناقشات و تطبيقات الورشة التعليمية لإليوت @@
السلام عليكم
باشا انا حللت الوضع الحالي لليورو على شارت الساعه ووضعت تصوري المتواضع امام حضرتك عشان ترشدني وتوجهني بارك الله فيك وزادك من علمه ومتعك بموفور الصحه والعافيه وغفر لك ولوالديك انا بصراحه عارف اني زودتها عليك لكن انا قراءت في احد ردودك على الاخوة وقلت ان الي يتعلم من بعيد حيبقى زي ماهو والي عايز يتعلم يضع الشارتات بتاعته عشان يتعلم ويستفيد ويعرف اغلاطه وبصراحه انا عملت بنصيحتك واستفدت ولله الحمد بس ياباشا انا مش تفتحت قريحتي الاليوتيه بس دنا صرت كمان احلم باليوت وعلى فكره انا كان حلمي من سنين اتعلم اليوت ولله الحمد على ايدك بداءت اتعلم باذن الله ولسى نقولو ياهادي
الشكر الجزيل وجزاك الله خير ياباشا
:icon26::eh_s(7):
الملف المرفق 336897
1 مرفق
رد:@@ مناقشات و تطبيقات الورشة التعليمية لإليوت @@
شكرا" على زوئك يالباشا وجزاك الله خير
بالنسبه للشارت الاول المثلث ده انت حليلتي مشكلتي لاانه بصراحه كان محيرني
بالنسبه للشارت التاني المقصود انه احنا في تصحيح زجزاج وده واضح لغاية دلوئتي على الشارت الاسبوعي
:016:
الملف المرفق 337043
1 مرفق
رد:@@ مناقشات و تطبيقات الورشة التعليمية لإليوت @@
السلام عليكم
باشا عدلت زي ماحضرتك قلت
بس بصراحه الموجات بعد (b) حطيتها في قناة ورقمتها لانه كلها ثلاثيات مكونه من abc فاعتبرتها موجه قطريه خلفيه (c) وانها حتصل الى قمة الموجه الرابعه الهابطه وبذلك يكتمل النموذج (a)(b)(c) او زي ما اعتبرناه بالترقيم التاني (w)(x)(y) ده الي انا شايفه بعد ارتفاع اليوم
:hands:
الملف المرفق 337057
1 مرفق
رد:@@ مناقشات و تطبيقات الورشة التعليمية لإليوت @@
السلام عليكم
جزاك الله خير ياباشا
دلوقتي نظمت الشارت حسب الاصول الي حضرتك ارشدتني وجهتني ليها وعلى كده ياباشا احنا في (a)(b)(c)
:Emoticon1:
الملف المرفق 337080