لا انت كنت ماشى كويس فى التريبل زجزاج
الدبل زجزاج نموذج تصحيحى يعنى المفروض يكون عكس اتجاه الترند
لكن الجزء اللى انت عملته فى الشارت هو جزء من الموجة الدافعة الكبيرة فى نفس اتجاه الترند
عشان اوضح لك لو انت اخدت الجزء التصحيحى اللى انا عامل حواليه دايرة بيضاء على الفريم الاقل ممكن تلاقيه دبل زجزاج
تحياتى
الملف المرفق 322887

