صفحة 1 من 6 123456 الأخيرةالأخيرة
النتائج 1 إلى 15 من 80
    الصورة الرمزية وائل المسلمى
    وائل المسلمى غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي كيف يشار اليك كمحلل فنى بالبنان حتى ولو كنت تعبان

طبعا فى محلليلين فنين اشهر من النار على العالم عن حق وفى محلليلين فنين اشهر من ال............عن........اكمل ما بين السطور

طيب عشان تكون محلل فنى جبار ويشار اليك بالبنان حتى ولو كنت تعبان تعمل الاتى ورزقى ورزقك على الله

1 انك تعمل موضوع عن استراتجية خاصة سحرية تتكلم عن قوانين موجات سيرجى اللوبية الحلزونية فى القولون الغليظ عند اصطدامها فى الفضاء الخارجى بنبضات الشمس الملتهبة وتاثير قنابل المولوتوف على سطح الشمس المتبعرج والذى يؤدى بدورة الى تاثيرة المباشر على سكنات الارض وتحويل القطب الجنوبى الى القطب الشمالى والذى يؤدى بدورة الى انفراج الزاوية الحادة وتغير شكل اليورو الى شكل الجنية الجبس

2 بعد ما تفتح الموضوع والاستراتجية بتاعتك لا تكملها ابدا وانما تسيب الناس فى حيص بيص والكل يحاول تخمين نهاية الموضوع اية زى الفيلم العربى السخيف الذى ينتهى انك تفكران المخرج كان عايز ينهى باية قبل ما توافية المنية وتحاول انت ان تكمل القصة بفكرك وخيالك وحدك لان الخيال اكبر من الحقيقة العفنة دايما

3 انك تقنع كل الناس ان الله اصطفاك عن العالمين ودون عن سائر الناس اجمعين ان سر الفوركس قد من الله عليك بة لانك شخص تستاهل دون كل الاخرين من حكمة وعبقرية لا مثيل لها حتى ان عليماء الفيزياء الروس والامريكان بالنسبة اليك شوية جرزان

4 ان يكون ليك معرفات تناديك بان تفتح الخاص وان تفضى صندوق الرسائل نظرا لشعبيتك المهولة على الصعيد العالمى والصعيد المحلى وانك يا حبة عينى غير فاضى لتقراء الرسائل او تفضى صندوق الرسائل نظرا للكم الهائل من صندوق اطفال الدنيا

5 ان يكون ليك معرفات تشكر وتسبح بحمدك وانت السعر عاكس عليك مئات النقاط والناس مازالت تشكر وتناديك بالاستمرار كانك فتحت عكا او البطل الملهم السوبر مان اللى هيفتح كنوز الفرس والروم وعليها كنوز جون مورفى ابن الحاج مرسى

6 ان كل ما الهجوم اشتد عليك بسبب الخسارة من توصياتك تقلب الحوار الى انك لم تقصد توصية وانما قصدك شريف وعفيف وان قصدك كان تعيلم الناس وتفتح لهم دماغهم المقفولة المتحجرة بالجبس والاسمنت من ايام المنفلوطى والسلطان قنصوة الغورى حتى ولو طلبت العملية انك تفتح دماغهم بالساطور عشان تفوقهم من الغيبوبة الللى هما فيها

7 انك تحط توصية تقبل القسمة على كل اتجاة لو نزل السعر او طلع السعر وتقول انا قلت هيحصل كدة لو لمس السعر هنا وهيحصل كدة لو السعر لمس المنطقة البنفسجية دى وتهرب وتفلت زى الشعر من العجين

8 اخيرا تعمل نفسك كائن خارجى وفوق مستوى كل البشر وانك تتكلم بلغة الارمن احيانا او لغة اللغاليغ الفضائية

9 انك ترفض عمل اى حساب ديمو ادام الاعضاء لانك هتكشف هتكشف

10 انك تظهر ان الناس كلها تهاجمك لانها تحقد عليك وعلى ما وصلت الية من النعم والفضل العظيم وانك فوق كل نقد لان عبقريتك ما يختلفش عليها سكان الارض والمريخ

بجد ياجماعة الموضوع ذاد عن حدة جدا واللى اعرفة ان الناس اللى عندها علم وسر حقيقى من اسرار الفوركس اما تفتح حساب ديمو ادام الناس اجمعين وتثبت ان ليها فعلا علم او انها تتوقف عن الكلام الانشائى اللى خالى من اى مضمون او دليل يثبت انهم عندهم علم فعلا

الصورة الرمزية عباس 1
    عباس 1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

نسيت تحط فقرة اخيرة اذا احد عارضك او قال ان كلامك غير مفهوم اتهمه بالجهل وجازيه بالحرمان من هذا العلم المكنون ههههههههه تحياتي

الصورة الرمزية start_over
    start_over غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

هي ايه حكاية حساب الديمو اللي شغالة اليومين دول؟؟؟؟؟
    يعم اشتغل بطريقتك وبص قدامك وملكش دعوة بالي حوليك

الصورة الرمزية خلدون1
    خلدون1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

نزولا عند رغبة الجماهير انا قررت افتح حساب ديمو امري لله
    واللى عاوز يتابع الحساب الديمو يرسل عشرة دولار اسبوعيا عشان الجدية بس والا انا مش ملحق ادير الحسابات

الصورة الرمزية ae_dxb
    ae_dxb غير متواجد حالياً عضو نشيط

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

مشاء الله عليك كشفت كل الفضائح

هؤلاء الذين أنتقدتهم يجتهدون والإجتهاد جميل

بالعكس جعلنا نطلع على علوم في الفلك والفيزياء والرياضيات

أكثر المحليلين الذين أعجبت بهم هو جان

وهو الذي سبب كل تلك الزوبعه برسوماته و

أتباعه قوانين في الفيزياء كقانون الأهتزاز ولم يكشف كل أسراره

ولكن ترك شارتات وكتب

الصورة الرمزية حمزة ،،
    حمزة ،، غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

ههههههههه في منو حكيك كثير

الصورة الرمزية خلدون1
    خلدون1 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

طيب يا اخوانا الى يفتح موضوع تعليمي ويفضل يرد على الاعضاء واحد واحد ويبسط الموضوع والفكرة للناس العاديين مثلنا وياخذ من وقته وجهده ووقت اسرته ووقت متاجرته في الشرح ووضع الصفقات لايف مش ديمو لالالالالالالالالايف ومن فريم الدقيقة الى الديلي ويطرح ما لديه بدون الغاز بالعكس ده يفرح اوي لما يشوف تلامذته بقت تفهم وبدت تمسك طرف الخيط وهو مش مجبور اساسا على كده ومش كسبان حاجة لا ادارة حسابات ولا اي حاجة بذمتكم يا اخوانا هو يصح نضعه في هذه القائمة اللى بتحكوا عليها يعني يا اما يضع حساب ديمو عشان يقنع فرد والا اثنين ولا تلاته يااما هوا انسان دجال وفيه وفيه وفيه
    يا اخوانا لو الدكتور حماده او عمرو او اي حد من بتوع الرقميين وجان والامور ديه اتهمنا بالجهل وبدا يشوف نفسه علينا ويقولنا انتو جهلة وانتو مش عارف ايه وانا عندي السر وانا احطت بما لم تحيطو به علما ويحط رموز والغاز والله يا اخوانا لنكون اول واحد يهاجمه ونعريه ونفضحه امام الاعضاء كلهم ونحطهم في حجمهم الحقيقي يعني مااحنا ما بنعترف باسماء مقدسة ونعامل الانسان بحسب معاملته لاخوانه وعطاءه

لكن برضه لما عضو معانا هنا يضيع وقته ويقدم لنا ويشرح بدووووون مقابل وصفقات لايف فاخلاقيا يلزمنا ان نرد عنه السهام اقلها ردا للجميل

ختاما يا اخوانا حساب الديمو مش معيار والمعياااااااااااااااااااااااار هو هل العضو يشرح لاخوانه طريقته بكل شفافية ولا يتعالى عليهم بما اعطاه الله من علم
    ام يفتح حساب ديمو وترى الرصيد ينمو بطريقة خرافية ولكن بدون شرح ويحتفظ لنفسه بالكنوز والاسرار التي اكتشفها كما يدعي بعد عناء السنين والقرون
    يعني لازم نفصل بين شيئيين هل تريدون التعلم وده شيء متوفر عند كثير من اعضاء المنتدى ممن يشرحون طريقتهم وفيها ورش عمل
    ام تريدون ان تقتنعوا بشيء لستم مقتنعين به وهو جان والدورات والزوايا
    ما الافضل ان تقتنع بدون تعلم ان هذه طريقة ممتازة للمتاجرة ام نتعلم ونرى صفقات لايف ونحمد الله ونشكره

معليش على الاطالة لكن حتى لا يختلط الحابل بالنابل ولكثرة المواضيع من نفس الشكل

الصورة الرمزية Jmeel
    Jmeel غير متواجد حالياً عضو نشيط

فعلا انا اتصدمت بعد ما شفت نتايج مسابقة ديسمبر هنا في المنتدى لقيت ناس دخلت المسابقة وخسرانة وهم من الأسماء اللي بتكتب مواضيع وعندهم مؤشرات وعندهم طرق وافكار كنت اعتقد انهم مليونيرات وموجودين معانا بس من باب الأنسانية عشان يعلمونا ازاي نكسب في هذا السوق الماكر وبرضه بتلاقي لهم ردود بأمتياز خاصة بالمواضيع الذي تسأل عن سحب اكبر مبلغ من شركات التداول بتلاقي جوابه انه ببساطة بيسحب مبالغ ضخمة ومافيش مشاكل ولو حد قال ان مافيش حد بيكسب بتلاقيهم اول ناس ترد وتأكد المكسب وعلى فكره مش مسابقة ديسمبر بس ده من عدة شهور بتلاقيهم خسرانين بمعظم المسابقات هنا وفي منتديات تانية بس برضة مش مهم طالما بيكسبو من حساباتهم الحقيقية وبيضاعفوها كل شهر ...

الصورة الرمزية Ahmad_fatani
    Ahmad_fatani غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

احترامي لجميع الاخوان هنا في المنتدى

مع اني قليل المشاركة ما اقدر امسك نفسي لما شفت هذا الموضوع بصراحة الموضوع فيه تهجم شخصي واضح لأعضاء مشهود لهم بحب الخير للجميع ومساعدتهم

تحياتي للإدارة

ما ادري هي الادارة فين

الصورة الرمزية mk
    mk
    mk غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

نسيت حاجه
    لما يزيد الهجوم عليك تقرر الأنسحاب و عدم المشاركه مرة اخرى و ان الناس قفلت باب الخير بأيديها و تقول عضوا انامل الندم و اخبطوا راسكوا في الحيط

الصورة الرمزية نادر555
    نادر555 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

احييك على هذا الموضوع الجميل
    وفعلا هو موضوع مهم جدا بقدر ما هو ساخر ولكن النقد الساخر مفيد فى كثير من الاحيان
    سأقول رأيى فى الموضوع
    بالنسبة لى ارى ان من وجد طريقة تربحه فى هذا السوق فعلا ويطبقها ويربح منها فعلا فلن يجد داعى لان يفعل كل ما قلته انت فى موضوعك لانه لن يكون بحاجة للبحث عن شهرة بين الناس لاكتساب وجاهة زائفة
    اعتقد ان اكثر الرابحين فى سوق الفوركس يعملون فى صمت بدون التواجد فى هوجة المنتديات وقليل منهم يتواجدون لاهداف اخرى هذا رأيى

الفوركس يحتاج للعمل الكثير وليس الكلام الكثير

الاخ Ahmad_fatani
    لا ارى اى تهجم شخصى فى الموضوع علما بانى لا اعرف صاحب الموضوع ولا يوجد علاقة شخصية بينى وبينه
    ولكن هل تتفضل علينا وتذكر من هم الاشخاص الذى تهجم عليهم صاحب الموضوع واين تهجم عليهم فى كلامه؟؟ لانى بصراحة تعجبت عندما قرأت ردك

تحياتى

الصورة الرمزية ahmed5
    ahmed5 غير متواجد حالياً عضو نشيط

يرجى من الإداره تتبيت هدا الموظوع الإخوه المبتدئين

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة وائل المسلمى مشاهدة المشاركة
    طبعا فى محلليلين فنين اشهر من النار على العالم عن حق وفى محلليلين فنين اشهر من ال............عن........اكمل ما بين السطور

طيب عشان تكون محلل فنى جبار ويشار اليك بالبنان حتى ولو كنت تعبان تعمل الاتى ورزقى ورزقك على الله

1 انك تعمل موضوع عن استراتجية خاصة سحرية تتكلم عن قوانين موجات سيرجى اللوبية الحلزونية فى القولون الغليظ عند اصطدامها فى الفضاء الخارجى بنبضات الشمس الملتهبة وتاثير قنابل المولوتوف على سطح الشمس المتبعرج والذى يؤدى بدورة الى تاثيرة المباشر على سكنات الارض وتحويل القطب الجنوبى الى القطب الشمالى والذى يؤدى بدورة الى انفراج الزاوية الحادة وتغير شكل اليورو الى شكل الجنية الجبس

2 بعد ما تفتح الموضوع والاستراتجية بتاعتك لا تكملها ابدا وانما تسيب الناس فى حيص بيص والكل يحاول تخمين نهاية الموضوع اية زى الفيلم العربى السخيف الذى ينتهى انك تفكران المخرج كان عايز ينهى باية قبل ما توافية المنية وتحاول انت ان تكمل القصة بفكرك وخيالك وحدك لان الخيال اكبر من الحقيقة العفنة دايما

3 انك تقنع كل الناس ان الله اصطفاك عن العالمين ودون عن سائر الناس اجمعين ان سر الفوركس قد من الله عليك بة لانك شخص تستاهل دون كل الاخرين من حكمة وعبقرية لا مثيل لها حتى ان عليماء الفيزياء الروس والامريكان بالنسبة اليك شوية جرزان

4 ان يكون ليك معرفات تناديك بان تفتح الخاص وان تفضى صندوق الرسائل نظرا لشعبيتك المهولة على الصعيد العالمى والصعيد المحلى وانك يا حبة عينى غير فاضى لتقراء الرسائل او تفضى صندوق الرسائل نظرا للكم الهائل من صندوق اطفال الدنيا

5 ان يكون ليك معرفات تشكر وتسبح بحمدك وانت السعر عاكس عليك مئات النقاط والناس مازالت تشكر وتناديك بالاستمرار كانك فتحت عكا او البطل الملهم السوبر مان اللى هيفتح كنوز الفرس والروم وعليها كنوز جون مورفى ابن الحاج مرسى

6 ان كل ما الهجوم اشتد عليك بسبب الخسارة من توصياتك تقلب الحوار الى انك لم تقصد توصية وانما قصدك شريف وعفيف وان قصدك كان تعيلم الناس وتفتح لهم دماغهم المقفولة المتحجرة بالجبس والاسمنت من ايام المنفلوطى والسلطان قنصوة الغورى حتى ولو طلبت العملية انك تفتح دماغهم بالساطور عشان تفوقهم من الغيبوبة الللى هما فيها

7 انك تحط توصية تقبل القسمة على كل اتجاة لو نزل السعر او طلع السعر وتقول انا قلت هيحصل كدة لو لمس السعر هنا وهيحصل كدة لو السعر لمس المنطقة البنفسجية دى وتهرب وتفلت زى الشعر من العجين

8 اخيرا تعمل نفسك كائن خارجى وفوق مستوى كل البشر وانك تتكلم بلغة الارمن احيانا او لغة اللغاليغ الفضائية

9 انك ترفض عمل اى حساب ديمو ادام الاعضاء لانك هتكشف هتكشف

10 انك تظهر ان الناس كلها تهاجمك لانها تحقد عليك وعلى ما وصلت الية من النعم والفضل العظيم وانك فوق كل نقد لان عبقريتك ما يختلفش عليها سكان الارض والمريخ

بجد ياجماعة الموضوع ذاد عن حدة جدا واللى اعرفة ان الناس اللى عندها علم وسر حقيقى من اسرار الفوركس اما تفتح حساب ديمو ادام الناس اجمعين وتثبت ان ليها فعلا علم او انها تتوقف عن الكلام الانشائى اللى خالى من اى مضمون او دليل يثبت انهم عندهم علم فعلا
    ههههههههههههههههههههههههههههههه
    تنفع كاتب ساخر على فكره )

بس المشكله ان كلامك كله صح الصح
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية مصطفى خالد
    مصطفى خالد غير متواجد حالياً عضو نشيط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmad_fatani مشاهدة المشاركة

احترامي لجميع الاخوان هنا في المنتدى

مع اني قليل المشاركة ما اقدر امسك نفسي لما شفت هذا الموضوع بصراحة الموضوع فيه تهجم شخصي واضح لأعضاء مشهود لهم بحب الخير للجميع ومساعدتهم

تحياتي للإدارة

ما ادري هي الادارة فين
    لا ارى اى تهجم
    الراجل بيقول رايه بشكل عام
    توقيع العضو
    409068

الصورة الرمزية alsafir
    alsafir غير متواجد حالياً عضو نشيط

ههههههههه

جزاك الله خيراً

بالتوفيق