حمد لله على سلامتك دكتور طمني عنك ،، شافاك الله وعافاك وسيبك من الناس بتاعة المرجنة دي...
تحياتي
Printable View
حمد لله على سلامتك دكتور طمني عنك ،، شافاك الله وعافاك وسيبك من الناس بتاعة المرجنة دي...
تحياتي
الاستاذ محمد حامد
جزاك الله كل الخير .... نفس الرسم عندى
ولكن فى وقت الهدؤ بحب احط عده سيناريوهات
عجوز وفاضى
لك تحياتى
يا عم قلقتنا عليك من امبارح طب ده انا كنت بحضر الزيارة فطير والذى منه عشان اجى ازورك واطمن عليك :0016:
حمدالله عالسلامة يا غالى ومتقلقش مفيش حد بينزل توصيات غيرك والناس اللى بتكلم عن المرجنة مش داخلة بالطريقة بتاعتنا وشغالين من دماغهم ولكن لما بيحسوا بانعكاس السعر بيقلقوا عالحسابات وبيحاولوا يدوروا على اى حد يطمنهم فقط لا غير
الحمد لله وشكرا على سؤالك حبيبى برين وشكرا لدعواتكم اخوانى جميعا
والله حالتى بالامس كانت صعبة جدا فبالاضافة الى ارتفاع درجة الحرارة والهبوط الحاد فصاحبتها حالة ضيق تنفس شديدة
ولكن اليوم الحمد لله احسن بكثير
باذن الله تعالى ـاكد الشكل الثلاثى حتى الان وخصوصا بعد عجزة عن كسر الزاوية 60 لاعلى
محمد حامد فاصل 45 شمعة دة على الساعة غير مظبوط خالص مش عارف انت عملتة كدة ازاى
همة 23 شمعة يا غالى وانتهى الشكل وانعكس بالفعل ثم كون شكل جديد من القاع 13140 واصطدم بالزاوية 90
[QUOTE=hamadasalam;2364500]الحمد لله وشكرا على سؤالك حبيبى برين وشكرا لدعواتكم اخوانى جميعا
والله حالتى بالامس كانت صعبة جدا فبالاضافة الى ارتفاع درجة الحرارة والهبوط الحاد فصاحبتها حالة ضيق تنفس شديدة
ولكن اليوم الحمد لله احسن بكثير
صباح الخير يا دكتور
بلا من السجاير وشرب القهوه والسكر اللي بيعمل هبوط هههه
الف الحمد لله على السلامه يا دكتور ما عليك شر إن شا الله
موجود والله يا دكترة بدل الرسمة 3 و4 على كل فريم كل الحكاية انى بحب احاصر الزوج من كل مكان
شوف رسمة ال 4 ساعات دى رغم انها مش مظبوطة لأن الشغل المفروض يكون من القمة التانية , ولأن الأرتداد بسيط جدااا ولا يعتد بيه .. ورغم ذلك شوف الأحترام
متقلقش يا باشا
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
ابو لين لا تزعلني منك بهذا التلميح انا قلت بمشاركة رقم 12888
ايش وضع الاسترالي يا ابو لين في كلام كتير بيتوقع وصوله الى 1.0850 ومنها الى 1.1150 ؟
وجزاك الله رديت وطمنتني وللعلم انا داخل معاك بالخروف والفرنك بالتوصيتين وما زالت العقود مفتوحة وجزاك الله كل الخير
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته ومغفرته
اخي الحبيب لم اقصدك بالمرة لكن كنت اقصد ، عبارة "في كلام كتير" ، فقط لا غير
وان شاء الله نبارك لك الربح والاسترالي والنيوزلندي والفرنك كلهم سيتحركون لصالحنا وقد بدأوا المسيرة
رقم مشاركتك 12888 سيصلها اليورو باذن الله وهي رقم على مربع التسعة ( مستوى الساعة):0016:
:0021:
وجزاك الله خيرا :eh_s(7):
يا حاج هو الدكتور حمادة قال ان اليورو هينزل 13116 وبعدين يطلع والأتجاه يبقى صاعد ؟؟
لا طبعا بدليل ان كل الناس محتفظة بصفقات البيع من فوق لأن اليورو لسه ليه اهداف تحت بكتير .. كلام الدكتور حمادة عن الصعود على الفريمات الصغيرة بيبقى للناس اللى حسابتها تسمح بالدخول فى صفقات عكسية للأستفادة من 100 نقطة وبعدين شكرااا بنقفل ونفضل فى الأتجاه الرئيسى للصفقة بدون اى تغيير لكن المشكلة ان الناس بتحط عيشة على ام الخير .. يعنى يبقى الحساب صغير ويدخل بتهور فى صفقة سوينجية .. شوية يلاقى الدكتور بيقول فى انعكاس للنقطة كذا بصفقة عكسية هوبا يروح ناطط وداخل مع الناس .. المهم يكون مع الجماعة وخلاص :asvc: