سؤالى يا شباب للمره التانيه انتم نمتوا ولا ايه
Printable View
ماشي حبيبي محمود تسلم يا ورد
بس مش كدة ....انا اسلوبي ان اجعل الجميع يفكر لماذا هذا الرقم ، تشجيع ليتعلموا اكثر واكثر والمواضيع موجودة ومجانية للجميع
لكن العبرة بمن يبحث ويتعب واهو انا بتعلم لوحدي ولن يهدأ لي بال حتى اتقن الطرق جميعها بحول الله وقوته
تحياتي ليك يا باشا
من فضلكم هل من مجيب ؟