http://www11.0zz0.com/2012/09/19/00/570765886.gif
اندكس اليورو اسبوعى
لحظة انعكاس لليورو بإذن الله تعالى الله الموفق
مجرد وجهه نظر
Printable View
http://www11.0zz0.com/2012/09/19/00/570765886.gif
اندكس اليورو اسبوعى
لحظة انعكاس لليورو بإذن الله تعالى الله الموفق
مجرد وجهه نظر
تحياتى للجميع ويا ابو حامد منور وكل الاخوه ان شاء الله اليورو كده يخض الناس شويه فووق بوعدين يهوى الى تحت تحت
..................
طلب
يا ريت الناس اللى فهمت الطريقة لو سمحتوا يتفضل أخ بشرحها فى صورة خطوات 1 , 2 , 3
عن نفسى قرأت أول 15 صفحة من الموضوع لم أفهم إلا نقطة واحدة وهى تحديد قمة أو قاع و رسم السيكل لاين حتى 360
أما الخطوة التالية وهى شد السيكل لاين الى جهت اليمين ل 180 ثم 360 .. لم استطع تنفيذها ؟؟؟
ثم بعد ذلك امتلأت المشاركات بزوايا لم أفهم من أين هى و كيف رسمت ... من الواضح أن الموضوع مرتبط بموضوع أخر شرحت فيه هذه الزوايا ... فضلا ليس امرا أن يدلنا الأخوة على هذا الموضوع ؟؟؟
جزاكم الله خيرا و تحياتى
شباب الفيديو مش شغال .. ياريت ازا في روابط يوتيوب تعطوني اياهاااا
السلام عليكم
تحت أمرك
شرح الطريقة للدكتور حمادة:
المحاضرة الاولى
http://www.mediafire.com/?prwlyaeoyde00xz
المحاضرة الثانية:
http://www.mediafire.com/?if0rlc0f1v933ib
تحياتى
................
الناس راحت فين كل فتره اسئل عنهم؟
up
صحيح فين الناس ؟
و فين التحليلات