رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
السلام عليكم ورحمة الله بركاته
يسعدني ان تكون اول مشاركة لي في المنتدي في موضوع الدكتور حمادة سالم
والله ياإخواني انا فاتح حساب بونص من شركة اف اكس اوين واتابع طريقة الدكتور حمادة الاكثر من رائعة من امس فقط ولله الحمد حولت الحساب من 25 دولار الي 86 دولار في 7 ساعات فقط يعني تقريبا اكثر من تدبيلتين
والله طريقة اكثر من رائعة.
واقل ما أقوله في حقك يا أستاذي الكبير "جزاك الله عنا خيرا وجعل الله علمك الذي علمتنا اياه في ميزان حسناتك"
انا لو بإيدي كنت أعطيتك جائزة نوبل في الفوركس ههههههههه:thumb::thumb::thumb:
:015::015::015::015::015:
1 مرفق
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
الكندى
كسر 1.0438 يعنى كسر القمه 1.0655 ان شاء الله
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة foxyhakers1
ما شاء الله عليك يا اخى بس المشكله ان الشركه مشكوك فى مصداقيتها
اصبح الحساب الان 113 دولار
ولكن ياأخي ما معني مشكوك في مصداقيتها؟
يعني مش بتدفع ولا ايه؟؟
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متمرجن كوول
الحمد لله يا أخ محمد , الله يجزيك خير ,
الحساب دا من قيمة بيعي لعربيتي عشان أتاجر في البورصة عشان أسدد الديون ,
والحمد لله فاضل فيه حوالي 7000 , ويومين وأحاول تاني وأرجع للسوق.
نصيحة يا متمرجن لا تتاجر بالـ 7000 ,,, يكفى 1000 وصدقنى هتكون مستريح نفسيا وبقية المبلغ اعتبره احتياطى و1000 ممكن تحقق منها ارباح جيدة جدااا لو قدرت تركز وتوظفها صح وان شاء الله خير
3 مرفق
رد:طريقة المتاجرة السعرية الزمنية بمفهوم جديد
احتمال وانتهى بسلامة الوصول :0016: مبروك
ونتابع باقى الأحتمالات