النتائج 1 إلى 13 من 13
    الصورة الرمزية خزائن ربك مملؤه
    خزائن ربك مملؤه غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

Smile وانتهى الشوط الاول بالقاهره من رحلةاخوناammar2000a70العزيز جدا واحط تحت جدا ترليون خط

اولا انا بهدي اغنيه المسافر لاخونا وحبيبنا ammar2000a70 علشان سافر وحده وفايتني

مادري باكر هالمدينه (مدينه القاهره) وش تكون ... النهار والورد الابيض والغصون .. هذا وجهك يالمسافر لما كانت لي عيون

يوم 19-5-2006 مع اقفال السوق الامريكي اليوم ده يوم تاريخي احفظوه

في مطار القاهرة بجمهورية مصر العالميه قام الغالي عمار نجم منتخب البحرين بالسفر ويارب يوصل بالف سلامه ابو اجمل ابتسامه
    (اوعوا تقولوا ماتبعناش الاخبار في التليفزيون امس ازعل بجد .. ولازم تصالحوني ببيبسي وكيس شيبسي)

شوارع وحوائط القاهره و خصوصا الدقي والاسكندريه عند اخونا bigo (ايهاب باشا) محفوراسمك عليها يا باشا وتشهد على انك انسان مجدع و

والقاهره امس النور اتقطع فيها وبصراحه كده وبدون فشر الناس كلها حللتها تحليل اساسي وقالوا ان السبب في قطع النور في تشغيل المكيفات والضغط على الكهرباء علشان موجه الحر اما انا حللتها تحليل فني باحساسي وهو ان النور اتقطع علشان نورها (عمار) سافر

فعلا من الناس القليلين اللي الواحد ما يقدر ينساهم لان احلى ذكريات بتبقى معاهم

وهنيالكم يا اهل سوريا والحقوه بسرعه قبل ما يطير

وبودعك يا الظنا وما ابغى اخليك عسى عيونك تشوف السعاده

ونشوفكم بالف خير ويارب دايما يكون المنتدى مكان للاطمئنان والتعارف والصداقة التي يتلاشى بها اي حدود

ومن منا كان يستطيع ان يجد اصدقاء جدعان بجد مثل ما وجدته بالمنتدى هذا والحق ومنتدى الجيران وربي يسعدكم جميعا ونشوفكم بالف خير اللهم امين

الصورة الرمزية hadi75m
    hadi75m غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي مشاركة: وانتهى الشوط الاول بالقاهره من رحلةاخوناammar2000a70العزيز جدا واحط تحت جدا ترليون خط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خزائن ربك مملؤه

اولا انا بهدي اغنيه المسافر لاخونا وحبيبنا ammar2000a70 علشان سافر وحده وفايتني

مادري باكر هالمدينه (مدينه القاهره) وش تكون ... النهار والورد الابيض والغصون .. هذا وجهك يالمسافر لما كانت لي عيون

يوم 19-5-2006 مع اقفال السوق الامريكي اليوم ده يوم تاريخي احفظوه

في مطار القاهرة بجمهورية مصر العالميه قام الغالي عمار نجم منتخب البحرين بالسفر ويارب يوصل بالف سلامه ابو اجمل ابتسامه
    (اوعوا تقولوا ماتبعناش الاخبار في التليفزيون امس ازعل بجد .. ولازم تصالحوني ببيبسي وكيس شيبسي)

شوارع وحوائط القاهره و خصوصا الدقي والاسكندريه عند اخونا bigo (ايهاب باشا) محفوراسمك عليها يا باشا وتشهد على انك انسان مجدع و

والقاهره امس النور اتقطع فيها وبصراحه كده وبدون فشر الناس كلها حللتها تحليل اساسي وقالوا ان السبب في قطع النور في تشغيل المكيفات والضغط على الكهرباء علشان موجه الحر اما انا حللتها تحليل فني باحساسي وهو ان النور اتقطع علشان نورها (عمار) سافر

فعلا من الناس القليلين اللي الواحد ما يقدر ينساهم لان احلى ذكريات بتبقى معاهم

وهنيالكم يا اهل سوريا والحقوه بسرعه قبل ما يطير

وبودعك يا الظنا وما ابغى اخليك عسى عيونك تشوف السعاده

ونشوفكم بالف خير ويارب دايما يكون المنتدى مكان للاطمئنان والتعارف والصداقة التي يتلاشى بها اي حدود

ومن منا كان يستطيع ان يجد اصدقاء جدعان بجد مثل ما وجدته بالمنتدى هذا والحق ومنتدى الجيران وربي يسعدكم جميعا ونشوفكم بالف خير اللهم امين

والله انك ابن اصول والحمد لله ان الكل هنا اخوه وانت يا الغالى وكل من كان معك قمت بالواجب مع اخوك عمار . وعمار يا ام الدنيا
    شفت يا خزائن لماذا توقيعى يتنهى رب اخا لم تلده امك

Smile مشاركة: وانتهى الشوط الاول بالقاهره من رحلةاخوناammar2000a70العزيز جدا واحط تحت جدا ترليون خط

الله عليك يا هادي فعلا التوقيع ده معناه كبير جدا

يعني امي مخلفتش اخ تاني ... يعني انا وحيد ... وحيد سيف ... صوح كده ولا اتلخبطت تاني

منور حج هادي وفعلا والله عمار ونعم الاخ وانت وكل المنتدى اخواتي ولو كان بايدي اني اقسم ورث جدي كاظم باشا على اخواتي بالمنتدى كنت عملت بس اعمل ايه طالع منها مديون والمارجن كول واكل محفظته

ونشوفكم بالف خير شكرا حبيبي هادي على مرورك الكريم وتسلم على روحك الجميله حبي

الصورة الرمزية متيم اليورو
    متيم اليورو غير متواجد حالياً عضو نشيط
    سواح فى البلاد ... واخطوة بينى وبين حبيبى صباح

افتراضي مشاركة: وانتهى الشوط الاول بالقاهره من رحلةاخوناammar2000a70العزيز جدا واحط تحت جدا ترليون خط

انا بس داخل اصبح عليك والاخوة ...

صباح الخير

الصورة الرمزية hadi75m
    hadi75m غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الله عليك يا هادي فعلا التوقيع ده معناه كبير جدا

يعني امي مخلفتش اخ تاني ... يعني انا وحيد ... وحيد سيف ... صوح كده ولا اتلخبطت تاني

منور حج هادي وفعلا والله عمار ونعم الاخ وانت وكل المنتدى اخواتي ولو كان بايدي اني اقسم ورث جدي كاظم باشا على اخواتي بالمنتدى كنت عملت بس اعمل ايه طالع منها مديون والمارجن كول واكل محفظته

ونشوفكم بالف خير شكرا حبيبي هادي على مرورك الكريم وتسلم على روحك الجميله حبي

ايه يا خزائن انت نسيت اسم جدك تقصد حيدر باشا مش كاظم. كاظم باشا خالك كله من الفول قصدى من الفوركس
    وسلامى لكل الباشوات بالمنتدى.
    آخر تعديل بواسطة hadi75m ، 20-05-2006 الساعة 01:37 PM

الصورة الرمزية حسن السيد
    حسن السيد غير متواجد حالياً عضو نشيط

ربنا يديم المحبه كده على طول يارب
    تحياتى للجميع

الصورة الرمزية BahraiN
    BahraiN غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

يروح و يرجع بالسلامة يارب و مشكور يا اخي خزائن ما قصرت والله
    بالتوفيق للجميع
    تحياتي

Smile مشاركة: وانتهى الشوط الاول بالقاهره من رحلةاخوناammar2000a70العزيز جدا واحط تحت جدا ترليون خط

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة متيم اليورو
    انا بس داخل اصبح عليك والاخوة ...

صباح الخير
    صباح النور والسرور يالي نورك يغطي على كل نور

طمني عنك حبيبي متيم عامل ايه صحتك تمام وطمني في موضوعك القديم هل ردوا عليك NFA او CFTC ربي يوفقك يا قائد ونشوفك دايما منتصر.....بس مش منتصر بالله احلى شويا

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حسن السيد
    ربنا يديم المحبه كده على طول يارب
    تحياتى للجميع
    يارب يا خويا يا رب والله انت اللي راجل وحسن اجدع الناس

خطك ازرق عارف لو بايدك كنت كتبته بابيض ومشفر لان الصفحة بيضا (يا اطيب زملكاوي)

ومنور يا ابو الطب

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة BahraiN
    يروح و يرجع بالسلامة يارب و مشكور يا اخي خزائن ما قصرت والله
    بالتوفيق للجميع
    تحياتي
    صباح الفل يا شعلة تحترق......علشان تنور للمنتدى ولكل مبتدئ.....ان شاء الله بيرجع بالف سلامة ويقود نظريه البوني جيرل من جديد .. ارجع بقى يا عمار متكسرش بقلب البونية بوني جيرل

وتسلم حج هادي خشبة وربي يسعدك يا غالي

وصباحنا لذيذ وميه ميه وننسى الكلامنجيه

الصورة الرمزية ammar2000a70
    ammar2000a70 غير متواجد حالياً عضو نشيط

السلام عليكم

اشكركم جميعا على مشاعركم الطيبة بسبب اصلكم الطيب .. واحب ان اقول كلمة في حق الاخوين اشرف وايهاب ولو انها لا تفي بالغرض .. حقيقة انا مكسووووف منكم واااجد .. واحب اشكركم كثير على كل شي عملتوه لي واستضافتكم الكريمه وادعو ربي يوفقكم ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

تحياتي لكل اهل مصر الطيبين

الصورة الرمزية BahraiN
    BahraiN غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الحمد لله على السلامة يا اخي عمار
    الله يوفقك في الدنيا و الاخرة و يسهل امورك
    تحياتي لك

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ammar2000a70
    السلام عليكم

اشكركم جميعا على مشاعركم الطيبة بسبب اصلكم الطيب .. واحب ان اقول كلمة في حق الاخوين اشرف وايهاب ولو انها لا تفي بالغرض .. حقيقة انا مكسووووف منكم واااجد .. واحب اشكركم كثير على كل شي عملتوه لي واستضافتكم الكريمه وادعو ربي يوفقكم ياااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااارب

تحياتي لكل اهل مصر الطيبين
    ستفي ستفي متقلقش ابدا

الراجل ده يا جماعه وعلى حق ولا عمره كان فنجري بق

وقلبنا عليك ملهوف .... وكلامك لنا زي الدوا موصوف .... ولو شوفنا غيرك الوف ... برضه بنحبك انت يا باشا

ومادام قولت اسماءنا الحقيقية (اشرف وايهاب) يبقى حفشي السر اللي شيلته في قلبي ساعات عمري اللي فاتت .... وربي يسعدك حج محمد

وسلامي للحج BahraiN يا شعلتنا الجميلة وربي يوفق الجميع ونشوفكم بالف خير

الصورة الرمزية متيم اليورو
    متيم اليورو غير متواجد حالياً عضو نشيط
    سواح فى البلاد ... واخطوة بينى وبين حبيبى صباح

ستفي ستفي متقلقش ابدا

الراجل ده يا جماعه وعلى حق ولا عمره كان فنجري بق

وقلبنا عليك ملهوف .... وكلامك لنا زي الدوا موصوف .... ولو شوفنا غيرك الوف ... برضه بنحبك انت يا باشا

ومادام قولت اسماءنا الحقيقية (اشرف وايهاب) يبقى حفشي السر اللي شيلته في قلبي ساعات عمري اللي فاتت .... وربي يسعدك حج محمد

وسلامي للحج BahraiN يا شعلتنا الجميلة وربي يوفق الجميع ونشوفكم بالف خير

اشرف وايهاب ....

المصريين وصلوا الى هذا الحد.....

فين وائل وتامر وهيثم ...

كنت بحسبك يا خزائن اسمك عبدالجبار ....

https://forum.arabictrader.com/t13347.html

هههههههههههههههههههههه لا عبد الموجود مفقود

موضوعك اما شوفته ضحكت ضحك متيم وربي يسعدك ومقدرتش معلقش فيه

منور يا راجل يا مجدع والله