بتعجبني طريقت تحليلك وان شاء الله بنلحق السوق من اوله بكرة وبنحقق المكاسب سوا
Printable View
اعتقد ان كسر اليورو اليوم للقناة فرصة رائعة للشراء لانه سيتوافق مع كسر منطقة الشراء والله اعلم
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
من عنيا ياباشا ده الشارت كما موضح بالدائرة اغلاقات 3 شموع تحت السنتر الشهر بالاحمر الغامق+ مؤشر السحري= هبوط حتى الان ولا مبرر واضح لوجود شراء الا بكسر هذه المنطقة يتم اغلاق البيع فورا والدخول شراء
واى استفسارات انا معاك
صباح الفل يا شباب
تم بيع الباوند من اعادة اختبار القناة الاولى و الدخول بنص عقد مخاطرة
الاسباب كسر القناة الاولى و الفايبو 61 و السعر تحت ALF
مشكلة الصفقة عدم كسر الاندكس من الهاى عشان كدة دخلت بنص عقد
الهدف فايبو 38 مع القناة التالتة
خروح من صفقة اليورو بتاعت امبارح من 1.3275
الحمد لله
مش هتصحو بقة و لا اية يا جدعان
اشوفكو بعد الصلاة ان شاء الله