انا لسة ماجربتوش مدة كافية وان شاء الله من بكرة هابدأ اهتم بي واول ماافهمه اوي واجربه كويس هشرحه هنا فى الورشة وبأذن الله تكون اضافة لطريقتنا
Printable View
أحلي 10 نقط سبارس شرعي من الارتداد من خط السنتر ياجماعه برنانكي حيله انهد من امبارح خلاص وكمان شمعه ال 4 ساعات قدامها منطقه قويه جدا للصعود فالارجح الهبوط والله أعلم
بالتوفيق يا استاذ معطى وكل الحاضرين السعر عاد الى نقطة الدخول
اراكم غدا ان شاء الله
السوق مراجيح
المدرجات انسب مكان الان
طبعا التذبذب فى عدم احترام القنوات والفايبو المختلف
خلانى ادور على حاجه تانيه حاكمه السعر
وعشان انا شغال كلاسيكى مع التالته
لقيت ان السعر محصور بين قناه سعريه
ودى مرسومه على الشارت المرفق
بس للاسف مش بعرف اوضح على الرسم
بس هما ترندين واضحين جدا
ودا للناس الى عايزه تشتغل اسكليبنج
يا رب يكون الشارت مفيد للناس
ااهلا اهلا المرشال منور الورشة والله ويشرفني وجودك معنا
مشلازم تقرا الورشة كلها حاول تقرا اخر 30 صفحة ودول ممكن تخلصها فى يوم
وبالنسبة لاستراتيجة خبرتي فمشلازم تبقا ملم بيها فاحنا يعتبر استراتيجية غيرها فى كل حاجة واخدين منها بعض الحالات المهمة مثل ماشرحوا دكتور جمال من اشكال شموع ورينج واستيك ودول حتلاقيهم بالملخص
انصح دائما بان افضل اسلوب للتعلم هو ان يكون عملي
فاقرا الملخص وانا متاكد ان حتلاقي حاجات كتيرة واقعة منك
فعليك باى فرصة انت شاكك فيها نزلها بالورشة واحنا حنعرف نقط الضعف عندك وايه الى واقع عندك ونصلحوا وبخلال اسبوعين بالكتير حتبقا كل شئ وضح امامك
تقبل تحياتي
كان يوم رخم وان شاء الله بكرة احلى
اشوفكم بكرة ان شاء الله على خير ويوم مليىء بالخير علينا كلنا بأذن الله
تحياتي لكم
:::::::: يورو 4 ساعات كعامل مساعد لوزن الامور :::::
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
الان اليوم اليورو بالنسبالنا اضرب من كثر التذبذب والتحرك على خطوط الدعم والمقاومة
فمحتاجين الان عامل مساعد عشان نقدر نزود كفة عن كفة
اغلاق مرة اخرى تحت السنتر+ السحري
بيع واضح وصريح امامنا
هدف اول زاوية 45
هدف ثاني 90
واشوفكم بليل او بكرة على خير لاني مضطر اخرج
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
انفجار سعري غداً ان شاء الله
اتمناه لاسفل .... لكن سيكون للاعلي
back