لا استني تتغير القنوات ونحدد اكتر ساعات بحطه فوق فيبو 123 وساعات 138 حسب عدد النقاط+ التقائهم مع حاجة تانية
يعني مثلا لو فيبو 138 معاه التقاء قناة يبقا ده منطقة قوية جدا ونحط الستوب فوقها وايضا الكلام ينطبق على الهدف
Printable View
لا استني تتغير القنوات ونحدد اكتر ساعات بحطه فوق فيبو 123 وساعات 138 حسب عدد النقاط+ التقائهم مع حاجة تانية
يعني مثلا لو فيبو 138 معاه التقاء قناة يبقا ده منطقة قوية جدا ونحط الستوب فوقها وايضا الكلام ينطبق على الهدف
أصل إنت فعلاً معلم يا معطي .. يعني ما شاء الله عليك ..
كل متلقي حاجة جديدة ..
تجربها ..
عشان كدة تستاهل لقب ...
أبو المدرسة التجريبية فالفوركس
شكراً يا معلم على الشرح الجميل دة
الحمدلله ... .. 25 بب من اليورو ع السريع
يالله .. تصبحو على خير
https://forum.arabictrader.com/attac...&thumb=1&stc=1
توكلت على الله معلق بيع كيبل باستراتيجة الدخول الامن تحت الزيكو بنقطتين
ستوب بين فيبو 123 و138 وهدف بين 61و76
كما تعودنا فى استراتيجية الدخول الامن لو الساعة 9 الصبح جت والهدف لم ياتي يتم الخروج على اى حاجة
وتصبحوا على خير عشان مشايف قدامي خلاص
هذه ليست توصية وكل شخص مسؤل عن حسابه لايف
واذا لم يتفق تحليلي مع تحليك فلا تدخل
احلام سعيده تصبح على خير
ماشاء الله شغل عاااااالى
برااااحة شوية ياشباب كل ما ارجع الاقى الموضوع ذااد صفحتين تلاتة :)
بس ده دليل على النجاح بإذن الله
اتمنى لكم التوفيق
مساء الفل يا شباب
الامتحانات خلصت اخيرا لسة واحد يوم السبت بس معاكو ان شاء الله من بكرة
يارب يكون كان اسبوع كويس و حلبتو الشارت دولارات ..هههههههههه
تم اضافة التعديل يا معطى و قريت ال 500 صفحة اللى فاتونى ههههههههههههه
و الله وحشتونى يا جدعان هانى و فهمى و عمر و روميو و عبقر و عمرو باشا و كل الناس المحترمة الموجودة
بوصوا بقى يا رجاله السحر الى هيحصل دا
انا مش عقدر ابقى متابع النهارده لحد الساعه 5 كده
وفى نفس ذات الوقت
شايف للكيبل نزول عشان فى نموذج هارمونيك لسه مكون
فانا هحط امر معلق من عند الزيكو بنقتطين والهدف 61
وطبعا دا فى رؤيتى وكل واحد يخلى بالو من رؤيتو
(الناس شافت الكندى عمل معايا ايه امبارح
ربنا يستر وميجريش على تحت هو كمان
ههههههههههههه)
اشوفكم على خير