طب ايه انت شايف ايه دلوقتى على اليورو
انا شايف انو ممكن ينزل جامد
Printable View
انا عموما بايع من 38 وربنا يستر السوق وحش اوى النهارده
اي يا هاني انا ما عندي كتاب عن السلوك السعري بس عندي كتاب حلو وبتمنى تقراه ومن خلالو راح تتعلم السلوك السعري
النماذج الانعكاسية
وكمان يا هاني بما انك عم تتعلم الشموع تعال نربط الشموع بالقناة عشان نطلع بأحلى النتائج وكل ما أشوف شمعة مهمة أقلك ... أوكي
مساء النور على احلى شباب
بسم الله ما شاء الله والله فرحان بيكم جدا انتم عاملين احلى شغل ومتابعة فى الورشة وشايف تفكيركم اتطور جدا للى كسب او للى خسر
وشئ طبيعي اليوم اى حد يخرج بخسارة بالرغم ان كان في فرص واضحة جدا وانا شايف ان فى منكم طلع على خسارة ودخل فى الاوردر العكسي ومقعدش يتفرج على خسارته وخلاص وهو ده الفوركس
وتوقعوا الشهر ده بزات حيحصل فيه لعب زى ما انتم شايفين من اول الاسبوع واحنا شايفين ان غالبا اول اوردر بيبقا لبس والاوردر العكسي هو الى الى بيكسب فعلينا زى ما وريتكم امبارح واول امبارح حنختار الاوردر الاقرب للعكسي + اقل ستوب ولو عكس نقفل ونفتح فى الجديد هو ده الفوركس والله ياشباب
وشخصيا ولله الحمد لحقت 35 نقطة شراء كيبل فاتحوا من الصفر وقفلت الكندي على تعادل الصبح لانه كسر الزيكو بس مقدرتش ادخل بيع كندي لانه بعد ما كسر الزيكو كان لسة داخل القناة فكان قدامي بيع وشراء
عامة ادوني بس ربع ساعة اغير هدومي واعمل كوباية نسكافيه عشان لسة داخل من الكلية واشرحلكم النهاردة باختصار
+ اديكم تطوير مهم اشتغلت عليه امبارح ولقيته خرافي ان شاء الله يظبطنا اكتر واكتر
الله ينور عليك يا عمر استاذ والله جامد اوي الكتاب ده
ياشباب كله ينزله ويقراه لو سمحته
وياهاني فى كتاب لنفسية السوق لشيخنا الله يرحمه ويحسن اليه الوافي
الكتاب ده صغير واحد اسباب فهمي للسوق وعايز اقولك اني كل اجازة بقراه عشان تثبت المعلومات الى فيه
وانا ارفقته هنا في الموضوع حوالي 3 مرات سابقين ونصحتكم بقرائته
فبرجاء تنزل كتب عمر + الكتاب المرفق وقرائته للاهمية القصوي
وياعمر لو عندك اى كتب مهمة تاني ظبطنا معاك
احمد باشا الحمد لله انك بخير وان شاء الله تقوم بالسلامة
وفعلا الورشة اليوم كان شئ يفرح لان الاغلبية اتجمع من جديد خاصة انت وعمر وروميو وادم الى مشسايب السوق فى حاله ههههههههه
ناقصنا فقط حبيبنا استاذ عمرو طبعا ان شاء الله يخلص الى فى ايده ويرجعلنا
وحبيب الجماهير احمد حجاج يارب يطمنا عليه ويكون بخير انا بعتله على الماسنجر والفيس عشان يطمنا عليه ولو حد معاه رقمه ياريت يتصل بيه