اهلا عمر بالتوفيق ان شاء الله
Printable View
استغفر الله الذى لا اله الا هو الحى القيوم واتوب اليه
شباب بعد شوية في اليورو لو أغلقت الشمعة تحت الزيكو نبيع ولا نستنى لحد ما نشوف سلوك السعر في الشمعة اللى بعديها ؟
الحمد لله صحيت لقيت الباوند جاب الهدف ...مبروك لكل اللي دخلوا بيع على الكيبل...دخلت شراء على اليورو من الزيكو وان شاء الله يجيب الهدف
بــــــاك زي مابيقول معطي
مبروك يا جماعة على الارباح
ها مين معايا موجود نتناقش