شوفوا اخواني هذا المؤشر وتطابق الكسر مع المؤشر
Printable View
شوفوا اخواني هذا المؤشر وتطابق الكسر مع المؤشر
الكندى حبيبك يا معطى عامل احلى شغل مفيش حد هامو الحمدلله اخدت منو عشرين بيب بس خفت اكتب حد يدخل معايا ويضرب استوب يمسك فيا هههههههههههههههههههههههه
الحمدلله كان فيه بيع علي اليورو والاستراليمن مستوي المية وجاب هدف 38 و 23
خدوا بالكوا من الكيبل
حد يقول حاجة طيب
صفقة الرينج ضربت استوب عندى :(
كان لازم نطلع منها امبارح فعلا على التعادل طولت اوى!!
حطيت التارجت 33! راح ل 30 و نزل 80 نقطة ضرب الاستوب
الحمد لله :s
كلنا خسرنا جامد اليومين دول بكرة تتعوض ان شاء الله
يا شباب شمعة الساعة الماضية على الكندي شمعة الرجل المشنوق وهي شمعة هبوط أنا خدت بيع من الفيبو 138 وهدفي الزيكو
وصفات الطبيب في معالجة أسقام وعلل الفوركس العضوية والأنتانية ..
باك معلش يارجالة كان عندي مشوار المفروض يخلص فى ساعتين خلص فى 6 ساعات لان اسكندرية متغرقة بسبب الشتاء
بس مسبتش اليوم برضوا اقتنصت من اليورو والكيبل ولله الحمد
ارد على استفسارتكم وبعدين اوضح سبب دخولي وتاكيد الحساب
للاسف مفهمتش الدرس
انا كاتب حتى لو جاب الهدف
هل يعقل اني افتح اوردر اسيبه اكثر من 24 ساعة عشان هدف 30 نقطة
ويخليني معرفش انام وقاعدله وابوظ اليوم التاني
النفسييييييييييية ياعمر
حتى لو انت قادر تسيطر عليها للاسف الاغلبية لا يستطيع فالافضل هو الغلق
وانا مقولتش اغلقوه حتى على ستوب ده كان على التعادل او خسارة بسيطة وتريحوا دماغكم وتشتغلوا الصبح
ده وجهة نظري ياعمر