باستراتيجية القنبلة ياباشا وباستراتيجية التالتة ماهو شغلنا يعتبر هنا سكالبنج الى حد ما
ده الرابط بتاعها نزل التحديث رقم 6
https://forum.arabictrader.com/t132317-13.html
بالتوفيق
Printable View
باستراتيجية القنبلة ياباشا وباستراتيجية التالتة ماهو شغلنا يعتبر هنا سكالبنج الى حد ما
ده الرابط بتاعها نزل التحديث رقم 6
https://forum.arabictrader.com/t132317-13.html
بالتوفيق
الف مبروك اخي معطي واستازعمرو ومن عالي لأعلى ان شاء الله
والله ما موضوع صبر ياعمر هو قواهد انا حاطتها لنفسي وانا قولتلك الكلام ده قبل كدة بالعكس انا صبرت على الاوردر ده كتير كدة انا لسة قايل الصبح ان التوقيت الزمنى لاوردر الرينج المفروض ميعديش اغلاق امريكا وعندها بنقفل على اى خسارة ومكسب
انا دلوقتي حخسر ايه لما اقفله على تعادل واحافظ على مكاسب الصبح ويبقا يومي انتهى واشوف اوردرات تانية
انا لحد دلوقتى عامل 50 نقطة اسكالينج خلال الصفقة و السعر عاكس 45
استنة شوية لحد ما نشوف شكل القنوات الجديدة فيها دخول امن و لا ية رائيكك؟؟
الله يبارك فيك اخى ابو جميل
الله يبارك فيكى اختى رانيا نورتى الموضوع بمشاركتك تحياتى وتقديرى
الله يبارك فيك اخى احمد ساقع اية احنا فى الشتاء :0016:
اشكرك اخى احمد
اشكرك اخى عمر
الله يبارك فيك اخى حيدر
اشكرك اخى هانى
الله يبارك فيكى اختى
اشكرك اخت ريم
شكرا اختى رزان .. فينك مختفيا لية طمنينا عليكى دائما .
والله يا احمد هو المفروض طالع
بس مزاولني انه مشقادر يقفل فوق مؤشر alf يورو وكيبل
لذلك حطيت هدفي تحته ويعتبر خروج على تعادل وكبرت دماغي
فده وجهة نظري وشوف لو متفق معايا فنفذ
وبالنسبة للدخول الامن يورو وكيبل انا مشبطمنله اوي زى الكندي الكندي عمهم فى الدخول الامن
معطي هو فيه مشكلة مع تيمبلت الاستراتيجية بتاعة القناة التالتة للمنصات الخمس خانات ؟
المنصة عندي لما بغير الحساب من الديمو للحقيقي الديمو اربع خانات بتتحول تبقى 5 وبتهنج والتميبلت مش شغال خالص