صبااااااااااااااااااااااح الفل يا رجااااااااااااااااااااالة
فاتنى كتير ولا ايه؟
Printable View
صبااااااااااااااااااااااح الفل يا رجااااااااااااااااااااالة
فاتنى كتير ولا ايه؟
معطي ازاي دخلت شرا استرالي واليورو والباوند ادونا شمعه انعكاسية ؟
بالظبط يا هاني كلامك مظبوط
انا عامل حسابي ان الكيبل حينزل لنصف الليموزين وده منطقة جني ارباح الشراء عشان يطلع تاني بس الفولنج بتاعتها مشقويه ده شمعة هابطة عادية
الكيبل تحرك 122 نقطة لسة بدري على رينجه
اليورو تحرك 144 نقطة لسة بدري جدا على رينجه
لذلك كل المعطيات قدامي بتقولي ان لسة للصعود بقية
والى بيحصل دلوقتي ماهو جني ارباح الشراء لفتح شراء مرة اخري
وعشان كدة انا قولت ناخد شراء من اعادة الاختبار لاني متوقع ان ده حيحصل الكيبل حينزل وحسيحب معاه بقية العملات وهوب تتفح مراكز شراء جديدة فكلوا يطلع تاني
وشخصيا بعدت عن اليورو والكيبل وفتحت على الاسترالي الان
لان الاسترالي ابطا شوية
فلو حصل واتحولت النظرة لبيعية بكسر نصف جسم اللموزين على الكيبل وقتها حقدر اقفل الاسترالي على خسارة قليلة
وحستني شمعة تقفل تحت جسم الليموزين وحفتح بيع وش على الكيبل بدون مراعاة اى قنوات او خطوط سفارى
وايوة كدة ادخل دائما اديني ملاحظاتك عشان نشغل عقلنا وفى الاخر الناس كلها بتستفاد من الكلام ده
اهلا يامحمود
دول مشانعكاسين بقوة
ده شمعة هابطة عادية خالص وده شمعة جنى ارباح الشراء
ونفس الى قولته لحلموس هو هو الى حقولهولك
دكتور جمال قال ايه
شمعة الليموزين بعد ما بتقفل بتنزل شمعة او كذا شمعة تختبر نصف شمعة الليموزين عشان تطلع تاني
والان الاسترالي اغلق شمعتين فوق الصفر والقنوات فليه اطلع واليورو نفس القصة
حقفل على الاسترالي على اى خسارة فى حالة اغلاق شمعة اسفل نصف جسم الليموزين
اما الان مازال النظرة شرائية
واى استفسارات انا معاك ياباشا
طيب بص انا مش هتكلم
والله يا معطى انا الفترة ديه ولا هنا ولا هناك انا موضوع النوم ده مضمرنى صراحة
شوف آخر مشاركة ليا هناك كانت امتى
وبعدين خلاص يا معطى تقريبا انا سبت هناك لانه مفيش متابعة ولا اى حاجة انا هتابع هنا معاكم الفترة ديه علشان الميدتيرم بقى
تحياااااااااااتى وزعلك على راااسى :)
معلش يا شباب استفسار على السريع
علشان الخطووط ديه مجننانى على الآخر
http://dc18.arabsh.com/i/03497/k1rv66jk7rvf.png
الله يبارك فيك يا باشا ، كنت متاكد انه هيجيب 1.3843 بس مرضتش اطمع ، الحمد لله دخلت فرصة تانية على المجنون ب 52 بيب مع انى مبشتغلش عليه لكن شكل القناتين كانوا مغريين جدا وكان بيعيد اختبار على الدايلى :0023:
الملف المرفق 290980
الملف المرفق 290981
ياشباب بالنسبة لاوردر الاسترالي مشحقفله
فى طلوع ان شاء الله قادم
والى اكدلي كلامي
ان تلت تربع المنتدى حسب ما رايت داخل بيع يعني الشراء هو الامثل الان مع الاقلية
فقانون الفوركس عكس قانون الغابة والاقلية غالبا ما تربح
والله اعلى واعلم
لذلك الى حابب يكمل فعلى مسؤليته الشخصية والى عايز يخرج فعلى مسؤليته
اللهم ما بلغت اللهم فاشهد
المفروض كنا ناخد اليورو من خط الصفر
الاسترالى هيجبلى عقم من اللى بيعملو دة :@ :@