هوا مش حاليا السعر عامل سلوك الاستيك على شكلمستطيل ولا نا كلامي غلط؟؟؟؟؟؟
Printable View
هوا مش حاليا السعر عامل سلوك الاستيك على شكلمستطيل ولا نا كلامي غلط؟؟؟؟؟؟
ان شاء الله تفاءل خير ، و اكيد الدكتور هيبدأ في الموعد الي هوا محددو ، اما الناس السلبيين فدول موجوديييين على طووول و هما شوغلتهم التهبيط من عزيمة اي حد ناجح ، و من الوارد اثناء شرح الجزء الثاتي يظهروا تاني دة مش معناه ان الشرح يتوقف و الدنيا تقف على العالم دي ، و اكيد الدكتور فاهم كدة كويس
و ان شاء الله تفاءلوا خير
صباح اخضر للجميع وين بخورك ام يوسف وين رشة الميه ياأحمد ياديب وين ابياتك الشعرية يا ابو نضال والرمز علشان نصطبح
واصبحنا وأصبح الملك لله
صباح الخير على الجميع ، يوم ملىء بالارباح ان شاء الله
والله يا أخى أنك أخ عزيزوبارك الله بعملك بس لي طلب عندك وراحأغلبكمعي مثل أخى السابق ههههه بس ممكن أرفاقالشارت على عمله الباوند على فريم الساعه حيث أأنني قمت بتنزيل المنصه الخاصه بلباري من خلال توقيعك الكريم وأريد أن أتأكد من عمل المؤشرات لدي أعتقد يوجد مؤشر عندي لايعمل وهو خطوط الفايبوا كما تظهر عندكم لا أعرف لما
وشكرا جزيلا لك يا أخى الكريم والله مجهودك طيب وبارك الله فيك
أخوك وسام فيصل رواشده
السلام عليكم
هل احد دخل بيع على الباوتد