هههههههههههههههههههههههههههه
حلوة دي ملعوبة اوي منك يا شيخ
هههههههههههههههههههههههه
هو شكلو لازم لساني اخر اليوم يتئفل مصري ع شان اكون معاكم بالجو يعني
هههههههههههههههههههههههه
Printable View
اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الرمز مشاهدة المشاركة
اشكر لكم نصحكم باتصل بالشركة بقفلوها الان.
شكرا لك ياشيخ حمدي. والشكر موصول للاخ محمد. فعلا لانعلم مايحصل غدا
ان شاء ء الله احاول اصلح الجهاز علشان اشوف القنواات عامله ايه اليوم.
اول شي العفو
تاني شي الف مبروووك على الارباح
الله يزيد ويبارك
بس عندي سؤال فني
شلون امنت انو السوق يجيب معاك 300 نقطة ما خفت يخونك
يازلمة انا ما طاوعني ئلبي امسك 50 نئطة بالجيبة وهربت بيهم
ههههههههههههههههههه
تحياتي الك
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا والله يا شيخنا ماظهرش غربان النهاردة ..وبعدين كفاااااااااية غرباااااااااان ..دى لما ظهرت امبارح مرة واحدة عالاسترالى وقعت العملات كلها ههههههههههههههههههه
احنا محتاجين ظهور الجنود الثلاثة بقى عشان اليورو والكيبل يتزبلحوا لفوق
ولازم نفرق جيدا بين الغربان الثلاثة والجنود الثلاثة
حيث ان ظهور الغربان الثلاثة يجعل السعر يتشولح لتحت " شولح - يتشولح - من التشولح"
اما ظهور الجنود الثلاثة يجعل السعر يتزبلح لفوق "زبلح - يتزبلح - من التزبلح" ..فصحى فصحى يعنى .. اه امال ايه احنا ما بنقولش اى كلام وخلاص
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
شباب الباوند كسر لتحت :)
شباب اتكل ع الله وروح نام !!
انتو بتفيئوني !!؟
D:
انا أأمل من الله عز وجل اصحى الصبح بدري
الائي اليورو على 3650 والكيبل على 5980
ئولو امين