ان شاء الله بدون مشاكل نهائيا تاكيد لك عن صقه
Printable View
السلام عليكم جميعا جروب خبرتي
الصراحة انا ماقفلت صفقة اليورو من سعر ١.٣٨٠٠ حتى الان. والسبب مش طمع والا غيره
جهازي اتعطل. ومش راضي يشتغل. واكتب عبر الايباد. والمنصة على ميتا تريدر
واشوف السعر الان ما شاء الله. بحدود ٣٠٠ بيب. وهذي من بركات الحج حمدي الصاوي الله يسعده
طبعا نمت وسبت الصفقة مفتوحة. وحاطط الوقف نقطة الدخول. وربنا يسهل لين ماصلح الجهاز
واتوقع احمد الذيب ليه يد في الموضوع.
اخونا احمد الديب فين !!
حد يشوفلنا ياه .. عامل ايه الدايفرجنس عندو !!؟
الرمز كيف الحال مبروك الأرباح ولكن اتصرف واقفل الصفقة حتى لاترد عليك وخذ اعلى الأرباح أخوك حمدي الصاوي
الله يبارك فيك ياشيخ حمدي والله مش عارف اسيبها لين الصبح. او اتصل بالشركة بيقفولها لي
او اخليها يمكن ينزل متردد بصراحة
لالالا حاول تتصرف افضل
وضعت كل اهداف صفقاتي تقريبا على على نقطة الدخول والله الموفق
وتصبحوا على خير
اشكر لكم نصحكم باتصل بالشركة بقفلوها الان.
شكرا لك ياشيخ حمدي. والشكر موصول للاخ محمد. فعلا لانعلم مايحصل غدا
ان شاء ء الله احاول اصلح الجهاز علشان اشوف القنواات عامله ايه اليوم.
كيف انت تكتب الأن من جهاز جوال ولا إيه
ياشيخنا الطيب ممكن تقولى رايك فى الاسترالى الى اين ذاهب لاانى اعلم انك تتعامل معه ولك الشكر والتحيه