ليه يا حلمس ((( اسم الدلع )) ؟؟؟؟
Printable View
شباب نبيع الكيبل ولا لا ؟؟
لانه وصل للرينج وزيادة ...
بليز ردووولي بسرعه ..
هي كلمة (( بس شايف )) دي اللي تودي اي واحد في داهية زيي انا مثلا من امبارح مصر ان اليورو هينزل و النهاردة كل الشواهد بتقول شراء و انا بخترع اسباب علشان اقنع نفسي انه بيع
مع اني لو ما كنتش داخل بيع و واحد سألني عن البيع كنت قولتله انت مجنون حد يبيع دلوقتي دا الشراء واضح
علشان كدة نستفيد ايه من اللي حصللي النهاردة (( اوعي نفسك تضحك عليك ))
و لو دخلت صفقة و عكست عليك اسأل نفسك كأنك شخص تاني الصح ايه و ساعتها هاتعرف الصح ايه
مبروك الأرباح يا شباب و المكسب في روح الفريق و هو بلا قائد :0031:
يا اخوان انا لست ضد الاخت انصاف او اي احد فكلنا ان شاء الله اخوة
ولكن ليس لدرجة اننا نرى معلومة خاطئة تذكر ونتغاضى عنها لانه من العضو كذا
" من كتم علما فقد الجم بلجام من نار يوم القيامة" صدق الرسول الكريم
انا فقط تناقشت مع الاخت انصاف حول الاستيك وبينت لها ان الاستيك يكون
فقط بنفس الاتجاه ولكنها اصرت انه وارد بالاتجاهين مع الدكتور جمال
لم يذكر ذلك وكانت الرسوم تبين انه فقط تكمله للاتجاه
وقد اقتبست كلام الدكتور لياكد ذلك
نيجى بقى للمهم
لو انت عاوز تحدفه تانى لبعيد هاتعمل ايييه؟ (نرجع للتخيل تانى)
لو عاوز تحدفه لبعيد اكيد هايحصل نوع من (المرجحة) الول عشان الستيك يكتسب قوة وعزم يمشى بيه
لبعيد وده اللى بيحصل بالظبط بعد الهدوء
مابيمشيش فى التجاه مرة واحدة بسرعة ومنطلق ( لاحظوا كلمة في الاتجاه دليل ان تكملة للاتجاه )
انما بينزل عشان يطلع، او بيطلع عشان ينزل زى اىىىىىى حاجة فى الطبيعة
عشان تحدف حاجة لقدام لزم ترجع ايدك لورا، وكل ماتكون الحدفة لقدام اقوى، معناها انك هاترجع ايدك
اكتر وهكذا
يارب اكون عارف اوصل المعلومة
ومن هنا ظهر عند اسماء لشكال شموع مش هاقولهم الوقتى عشان تقروا المشاركة اللى باكتبها من ساعة
دى ههههه
وده نفس اللى حصل حااااااال مع اليورو عشان يبقى التطبيق عملى
طلوع ,,,,, الاتجاه كان صاعد
سكون بمثلث
نزول كسر المثلث (اللى هو الكسر للقناة)
طلوع عشان اللى باع
نزول تانى (بعد اعادة الختبار) عشان اللى اشترى
وبعدين الطلوع الحالى ,,,, وانتهت مع الاتجاه الصاعد
ومع هذا بقيت الاخت انصاف مصرة على ان الاستيك بالاتجاهين جائز وان الرسم
الذي قامت بوضعه سابقا يمثل الاستيك.
بس احب اقول انا مسلم والرسول صلى الله عليه وسلم قال
"ليس المؤمن بالطعان ، و لا باللعان ، ولا بالفاحش ، و لا بالبذيء"
واقول كلنا ذوو خطأ
شباب حد داخل معي فرصه الاسترالي جاب الرنج وفيبو 161 واختبر حد القناه الزرقا على الديلي
ربي يسهل يارب
ممكن حد يا جماعه يشرحلي بسرعه ماهو التعزيز وامتى استعمله .وماهو الستيك . لانه مش في الملخص ال 80 ورقة
روح الفريق شئ جميل
اما بدون قائد.....!! فعدم وجوده ليس جيداً
فالقيادة ذات الخبرة ضرورية وحتمية منها نستفيد ونتعلم
فالخبرة لن تصل اليها الا بعد الكثير من الوقت والجهد والتجارب وقد لا تصل بدون قيادة
وعندما تجد من يقدم لك خلاصة خبرته فاكيد ستوفر هذا الوقت والجهد
اي شئ بدون قيادة او خبرة مصيرها غير طيب
وتقبل تحياتي
لا انصحك بها فهو الآن يختبر ترند هابط عاليومي و لا نعلم هل سيكسره لأعلى ام يرتد لأسفل و الترند العام لهذا الزوج صاعداقتباس:
شباب حد داخل معي فرصه الاسترالي جاب الرنج وفيبو 161 واختبر حد القناه الزرقا على الديلي
ربي يسهل يارب
الملف المرفق 278660