لا متقلقش صفقات الرينج بزات بدخلها كلها بنصف عقد
لان الرينج اصلا الواحد بيبقا داخل عكس الترند فبيبقا فى قلق
وشكرا على خوفك يا باشا
Printable View
ينفع يا جماعة اخد عقد بيع من السعر الحالي و لو طلع كمان اعزز كمان 50 نقطة؟
بالتوفيق يا شباب
دخلت معاكم بيع الكيبل
وربنا يسهل
شكرا اخواني علي الاجابة ربنا يخليكو
و الهدف طبعا هوا تلت الرينج يعني 50 نقطة؟
انا دخلت من 1.6113
جالسين يمرمطو برنانكي في الكونجرس ..