صفحة 1726 من 2200 الأولىالأولى ... 72612261626167617161720172117221723172417251726172717281729173017311732173617761826 ... الأخيرةالأخيرة
النتائج 25,876 إلى 25,890 من 32997

الموضوع: ... خبرتى ...

الصورة الرمزية احمد الجندى ابو جومانا
    احمد الجندى ابو جومانا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

منور يا ابو ياسر
    وفقكم الله الى ما يحبة ويرضاة
    شكرا يا ديب على الاتصال مش تقلى يبنى انك ثورجى دحنا بيننا هنبقا اصدقاء جمدين ومتقلقشى التحرير كلة تمام
    متابع معكم ومع الاستاذة انصاف
    آخر تعديل بواسطة احمد الجندى ابو جومانا ، 22-11-2011 الساعة 01:55 AM

الصورة الرمزية tulkaremillar
    tulkaremillar غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

حياك الله اخي احمد وكان الله في عونك

الصورة الرمزية الإنترادي
    الإنترادي غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
    سلام عليكم اخوانى واحبائى
    انا اسف ماقدرت اشارك معاكم وكنت ناوى اشارك بس ما قدرتش اقعد فى بيتنا واتفرج لما شوفت امبارح صور كلاب الامن المركزى والشرطة العسكرية فى ميدان التحرير وهما بيرموا جثث الشهداء على اكوام الزبالة وبيسحلوا المتظاهرين بكل ما اوتوا من قوة غاشمة وبيجروا الفتيات على الارض من شعرهم وكأنهم مايعرفوش ان اللى بيضربوهم وبيقتلوهم هما مصريين زيهم وهما اللى بيدفعوا مرتباتهم من قوت يومهم ..
    فيه تطورات عندنا كتيرة فى اسكندرية وفى القاهرة والسويس وكل المحافظات والموضوع بيتطور ليرقى لثورة تصحيح للحالة الهباب اللى البلد فيها
    وفى الاخر المجلس العسكرى ومجلس الوزراء اخيرا اصدروا مرسوم بقانون الغدر والعزل السياسى ههههههههههه
    يعنى عشان نطلعو منهم بقانون واحد لازم البلد تتحرق وتقوم بثورة ويستشهد لحد الان 33 واحد ويصاب اكتر من 1300 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    واللى يغيظك ان البلد بتتحرق والمجلس العسكرى وعصام شرف يتحدوا الناس ويقولو الانتخابات ستجرى فى موعدها !!!!!!! بالظبط زى نظام مبارك زمان.. البلد تولع وتدمر وده فييييين على ماينطق ولما ينطق نلاقى ان سكوته كان احسن "تمخض الجبل فولد فأرا"
    لا والادهى والامر ان الحكومة اتقدمت بإستقاتها من شوية والمجلس العسكرى رفض الاستقالة !!!!! طبعا لازم يرفض لانه مش هيلاقى سكرتارية تنفذ اوامرهم اكتر من عصام شرف وزمايله..
    انا بطلب من كل اخوانى المصريين ارجوكم انزلوا لميدان التحرير وكل الميادين فى محافظاتكم ارجوكم شوفوا الفيديوهات عالقنوات واليوتيوب عن القمه والارهاب اللى بيحصل .. الشرطة بتضربنا بقنابل غاز مش مسيلة للدموع ..لا دى قنابل بتعمل شلل مؤقت وبتخدر الجسم كله وغاز غريب غير اللى كانوا بيستخدموه فى ثورة يناير ومنتهية الصلاحية واقسم لكم بالله فيه قنابل مكتوب عليها باللغة اللعبرية يعنى جايه من اسرائيل عشان يقمعونا بيها.. وبيستخدموا الرصاص المطاطى والخرطوش لاستهداف الرأس والعين بالتحديد وانا شوفت ناس قدام عينى بينضربوا برصاص مصاطى فى اعينهم.. واصبحنا بنشوف مشاهد فى مصر زى اللى فى سوريا بالضبط..
    يا اخواننا دول عايزين يصيبوا الشباب بعاهات مستديمة عشان مايعرفوش يقاوموهم وبينتقموا مننا عشان عملنا ثورة .. لكن والله الذى لا اله الا هو لن نعود لبيوتنا الا بتحقيق مطالبنا..
    انا حاليا مع المتظاهرين مابين القائد ابراهيم وقيادة المنطقة الشمالية العسكرية ومديرية الامن عشان الشرطة القذرة والمجلس العسكرى يعرف اننا مش هينضحك علينا تانى زى ماضحكوا علينا فى يناير واوهمونا انهم بيحموا الثورة وحاليا هما اللى بيضربونا ومبارك واعوانه لن يحاكموا محاكمة حقيقية وانما هي تمثيلية عشان فى الاخر يطلع براءة.. انتوا متخيلين ان طنطاوى وغيره من قيادات المجلس العسكرى اللى مبارك هوا اللى اختارهم وسلمهم السلطة انهم هيحاكموه !!!! طيب ليه ليه جلسة شهادة طنطاوى فى المحكمة كانت سرية ؟؟؟
    وفى الاعلام المصرى القذر بيصورونا اننا مخربين واننا مثيرى للشغب وبلطجية.. والله العظيم انا ماشوفت شخص من المتظاهرين واتعرفت عليه إلا ويكون دكتور او مهندس او موظف محترم او طالب جامعى او رب اسرة ومعظم الناس المتظاهرين من الطبقة اللى بيسموها بين قوسين "الطبقة الراقية"
    اسف انى قاطعتكم واتكلمت فى موضوع خارج السياق بس غصب عنى انا قولت افضفض معاكم شوية واطمنكم عليا ..انا هحاول كل ماالاقى فرصة انى اتواصل معكم بس امانة عليكم اللى يقدر يشارك فى الثورة ينزل ويشارك عشان البلد دى تنضف وتكون افضل وعشان اولادكم وعشان نفسكم وماتخافوش انا بشوف شباب وبنات سنهم لا يتعدى 20 سنة واقفين قدام الشرطة بكل قوة وجرأة لدرجة ان الواحد بيتكسف من نفسه ساعات " اصل انا اول مابشوف الامن المركزى داخل علينا بعمل نفسى نايم هههههه مانتوا عارفينى بقى .. وبقولكم ماتخافوش تانى لانه " قل لن يصيبنا الا ماكتب الله لنا "
    والله العظيم انا عمرى ماكنت ثورى اوناشط سياسى حتى لكن اللى بيحصل ده لا يمكن لبنى ادم عاقل انه يشوفه ويمصمصلى شفايفه من التإثر ويقلب على قناة تانية " انا قصدى على قنوات التليفزيون مش قنوات خبرتى هههه"
    انزلوا التحرير واللى يقدر على حاجة يعملها سواء انه يدافع عن المعتصمين ضد هجمات الشرطة او يساعد فى نقل او اسعاف الجرحى او يتبرع بمواد طبية للمستشفيات الميدانية او يجيب للمعتصمين اكل او مياه او بطاطين او او يشارك فى اللجان الشعبية او اى شئ ان شالله يساعد بالهتاف بس..
    اخيرا بسلم على كل احبائى اللى وحشونى جدا واللى بحبهم جدا الريس طولكرم والكينج ابو احمد والشيخ حمدى ورمووزة بيه وحشيش باشا وابوجمانا "معلش يا ابوجمانا وعدتك انى اكون موجود بس دى مصر بقى لازم اصحى من النوم شوية هههه" واخواتنا المحترمات استاذتنا انصاف وام يوسف و"ماتزعليش على مصر ان شاء الله هترجع احسن من الاول" وريم ونور الهدى ونسيم ..
    اسيبكم بقى عشان اخد دش سخن كدا واكلى لقمة بيتى لان بطنى ورمت من اكل الشارع هههه واغير هدومى وانزل بقى اقلب رزقى فى الزحمة هههه.. ونشوفكم فى الاخرة ان شاء الله هههه
    استودعكم الله الذى لا تضيع ودائعه واراكم عن قريب ان شاء الله لو لينا عمر
    بالتوفيق للجميع
    اللهم أصبغ النعم والاطمائنينه ع اخواننا المسلمين في مصر وأسكن روعاتهم وأفرج كربهم وألهمهم أمر رشد يعز فيه أهل طاعتك ويذل فيه أهل معصيتك وأحفظهم من فوقهم ومن تحتهم ومن أمامهم ومن خلفهم اللهم هيئ لهم أمر رشد وأحفظهم وأعراضهم ودينهم وأجمع كلمتهم اللهم آمين اللهم آمين اللهم آمين
    توقيع العضو
    وما توفيقي الا بالله
    كل ما يكتب يمثل رؤيتي الشخصية للموقف ويعبر عن الرأي الشخصي الخاص وقرارات المتابع أو المناقش للموضوع هي الأخرى لإبداء الرأي فقط لابد أن يتحمل المسئولية في قراراته
    ملاحظة مهمه: اتدالوفي الفوركس ذو مخاطرة عالية جدا ومن المحتمل أن تخسر كثر بكثير من الأموال المودعه

الصورة الرمزية احمد الجندى ابو جومانا
    احمد الجندى ابو جومانا غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

افتراضي عزرا

اخوانى صحيح مصر فيها ناس عيشة كويس
    بس كمان فيها ناس كويس انها عيشة
    حماكى الله يا مصر
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة 3.jpg‏   4.jpg‏   2.jpg‏   1.jpg‏  

الصورة الرمزية MeshariWM
    MeshariWM غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اظن انها فرصة للشراء عالباوند والله اعلم
    عموماً تم شراء الباوند

الصورة الرمزية ahmed el deeb
    ahmed el deeb غير متواجد حالياً عضو نشيط

معلش يا ابو جمانا اشمعنى انت يعنى هههه انا قولت برضو بدل ما ادخل عليكم بإيدى فاضية اجيب لكم حاجة حلوة معايا
    انظروا وتأملوا كيف تتعامل الشرطة والامن المركزى مع المصريين وكيف يدوسوا على كرامتنا بنعالهم القذرة وكيف يسحلون الفتيات ويجروهن على الارض من شعورهن وكيف يفضوا اعتصام لشخص مصاب فى االثورة وعاجز عن الحركة فى ميدان التحرير
    وفى صورة مجموعة من المتظاهرين تحدوا القمع ويؤدون الصلاة فى عز الاشتباكات على كوبرى قصر النيل والامن المركزى يرشهم بمدافع المياه فى عز الشتاء والبرد !!! تخيلوا ؟؟؟؟
    ولذلك مصر كلها فى ثورة على امثال هؤلاء وليسترد المواطن كرامته وآدميته التى انتهكت على مدار ثلاثون عاما من القمع والاذلال
    انا اسف ياجماعة والله مش قصدى اضايقكم بس عايزكم تعرفوا ليه الناس فى مصر بتغلى بتغلى بتغلى وبتنفجر مرة واحدة..
    الصور المصغرة للصور المرفقة الصور المصغرة للصور المرفقة misr20police.jpg‏   police_9986_8767.jpg‏   r1528314076.jpg‏   Clashes11.jpg‏   93560a8c3c.jpg‏  

3888200148.jpg‏   1302523516_xx.jpg‏   139.jpg‏   snapshot2011112102011113218345739784253106.jpg‏   17620.imgcache.jpg‏  

آخر تعديل بواسطة ahmed el deeb ، 22-11-2011 الساعة 04:15 AM

الصورة الرمزية أبوفراس
    أبوفراس غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ahmed el deeb مشاهدة المشاركة
    معلش يا ابو جمانا اشمعنى انت يعنى هههه انا قولت برضو بدل ما ادخل عليكم بإيدى فاضية اجيب لكم حاجة حلوة معايا
    انظروا وتأملوا كيف تتعامل الشرطة والامن المركزى مع المصريين وكيف يدوسوا على كرامتنا بنعالهم القذرة وكيف يسحلون الفتيات ويجروهن على الارض من شعورهن وكيف يفضوا اعتصام لشخص مصاب فى االثورة وعاجز عن الحركة فى ميدان التحرير
    وفى الصورة الاخيرة مجموعة من المتظاهرين تحدوا القمع ويؤدون الصلاة فى عز الاشتباكات على كوبرى قصر النيل والامن المركزى يرشهم بمدافع المياه فى عز الشتاء والبرد !!! تخيلوا ؟؟؟؟
    ولذلك مصر كلها فى ثورة على امثال هؤلاء وليسترد المواطن كرامته وآدميته التى انتهكت على مدار ثلاثون عاما من القمع والاذلال
    انا اسف ياجماعة والله مش قصدى اضايقكم بس عايزكم تعرفوا ليه الناس فى مصر بتغلى بتغلى بتغلى وبتنفجر مرة واحدة..
    نسأل الله العلي القدير السلامة لشعب مصر العظيم
    ونسأله أن ينصر شعبها وأهلها على الظلم والفساد

والله يا أخي أحمد لقد آلمتنا الأحداث الأخيرة التي جرت في مصر
    وآلمنا أن تتوعك ثورة مصر المباركة

نسأل الله أن يحقن دماء المسلمين والعرب جميعاً
    وبإذن الله منصورين

وأيضاً نسألكم الدعاء لنا في "سوريا"
    فثورتكم هي منارة لنا
    والله وحده يعلم ما نعانيه هنا من ظلم وطغيان وقمع
    وما يصل إلى الإعلام عن أحداث سوريا ما هو إلا جزء يسير جداً من الجرائم التي تجري على الأرض

اللهم اختر ما فيه الخير للبلاد والعباد
    وأنصر المظلومين والمقهورين من عبادك المسلمين

الصورة الرمزية السلاحف
    السلاحف غير متواجد حالياً عضو نشيط

الله معاكم يا اخوتنا في مصر،

ان شاء الله تنقشع هذه الغمه في اسرع وقت.
    توقيع العضو
    لَا إِلَه إِلَّا أَنْت سُبْحَانَكــ إِنِّي كُنْت مِن الْظَّالِمِيْن

الصورة الرمزية احمد الداوود
    احمد الداوود غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الله معاكم يا اخوتنا في مصر،

ان شاء الله تنقشع هذه الغمه في اسرع وقت.

الصورة الرمزية The Legendary
    The Legendary غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

الهم أنصر الشعوب المستضعفة في مصر واليمن وسوريا والبحرين على الظلم والطغيان وانتقم لنا فيمن ظلمنا وأرنا في كل الطغاة يوماً أسوداً ليحترقوا بنار الدنيا قبل الآخرة

الصورة الرمزية قائد كتيبة
    قائد كتيبة غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

صباحكم سكر واخضر
    شخبطات قائد فقط لا غير
    الكيبل حقق الاهداف البعيد في الهبوط 550ليس ببعيد لهذا اليوم او غدا وقد يكون بداية النهاية للتريند الهابط وبدايت الترند الصاعد ولكن لا توجد اي بوادر للشراء بعد

الصورة الرمزية reem123
    reem123 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

لا حول ولا قوة الا بالله
    لا حول ولا قوة الا بالله
    لا حول ولا قوة الا بالله
    أخي أحمد قلوبنا معاكم وربنا ينصركم على من ظلمكم وعاداكم .. أكثروا من الدعاء لأن دعوة المظلوم مستجابة
    ونحن نكثر من الدعاء لأن دعوة المسلم لأخيه المسلم في ظهر الغيب مستجابة..
    اللهم خذهم أخذ عزيز مقتدر.. ربنا يشل ايديهم اللي تضرب الناس الابرياء..
    ولا يهمكم اخوانا في مصر وسورية واليمن وفي كل مكان ( جولة الباطل ساعة وجولة الحق إلى قيام الساعة ) فالنصر قادم ان شاء الله وأشد ساعات الليل سوادا هي الساعة التي تسبق الفجر.

الصورة الرمزية reem123
    reem123 غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اخواني اشتريت الباوند من اعادة اختبار القناة الحمراء المكسورة
    والله الموفق

الصورة الرمزية mohsun
    mohsun غير متواجد حالياً عضو المتداول العربي

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة reem123 مشاهدة المشاركة
    اخواني اشتريت الباوند من اعادة اختبار القناة الحمراء المكسورة
    والله الموفق
    السلام عليكم
    ممكن تخليكى على حذر ولو كسر 5612 بنقطه اعكسى
    ولك تحياتى